Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -فرزاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال در چند وقت اخیر در تمرینات آبی‌ها و البته سفر استقلالی‌ها به اهواز حضور پیدا نکرد تا بحث جریمه شدن او از سوی فرهاد مجیدی به گوش برسد.

با پیگیری‌های انجام شده گویا فرزاد مجیدی بیمار است و بحث جریمه و تنبیه او از سوی سرمربی تیم فوتبال استقلال مورد تایید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ناگفته  نماند فرهاد مجیدی در گذشته فرزاد را به دلیل بی انضباطی جریمه و در حدود ۲ هفته از حضور در تمرین ممانعت کرده بود. این بار هم بعید نیست برای دومین بار برادرش را به دلیل آنچه بی انضباطی گفته می‌شود جریمه و از همراهی تیمش محروم کرده باشد تا بار دیگر نشان بدهد برای حفظ نظم تیمی با هیچ یک از اعضای تیمش شوخی ندارد.

بیشتر بخوانید

مجیدی به استقلال برگشت

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال فرزاد مجیدی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم

به گزارش همشهری آنلاین، پس از پایان بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اختلاف‌هایی بین جواد نکونام و سرپرست تیم به وجود آمده بود که منجر به بازگشت جداگانه خواجه‌گیری به تهران شد.

با این حال به نظر می‌رسد اختلاف نظر دو طرف تا حدی برطرف شده و سرپرست استقلال امروز در تمرین حضور یافت و در دیدار مقابل شمس آذر روی نیمکت تیم حضور خواهد داشت.

کد خبر 844954 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اعلام آرا انضباطی دیدار آلومینیوم _ استقلال
  • حکم انضباطی دیدار آلومینیوم و استقلال؛ محرومیت تعلیقی سید حسین حسینی
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • محرومیت حسینی و جریمه نقدی برای مرادمند و استقلال
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • مربی استقلال جریمه شد
  • مربی استقلال به خاطر مصاحبه جریمه شد
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد