Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

فرزندان کوچک سپهر حیدری در صفحه مجازی اش/ روش دوست داشتن دیگران از دیدگاه داور فوتبال

علی دایی بازیکن سابق فوتبال ایران با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از تیم ملی فوتبال بانوان که به جام ملت های آسیا راه یافته اند حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" باعث افتخار است که تیم ملی فوتبال بانوان ایران توانست برای اولین بار و کمترین امکانات سهمیه مسابقات آسیایی را به دست بیاورد و راهی مسابقات شود
شیرزنان موفق باشید"

سرخیو راموس بازیکن تیم پاری سن ژرمن عکسی از خودش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت و درباره آن نوشت:

" از  کسب 3 امتیاز و اولین حضورم در خانه خوشحالم. ممنون از عشق شما. امیدواریم بتوانیم به زودی بازگشت همه شما را ببینیم! "

دیوید دخیا دروازه بان تیم منچستر یونایتد با انتشار تصویری از دفاعش در برابر گل حریف در بازی برای تیمش، ذیل آن نوشت:

" ناامید شدیم. دو امتیاز از دستمان رفت "

امیر علی اکبری قهرمان بوکس کشور با انتشار تصویری از خودش ابیاتی زیبا را درباره تنهایی به اشتراک گذاشت.

" آنکه مست آمد و دستی به دل ما زدو رفت
در این خانه ندانم به چه سودا زدو رفت
خواست تنهايي مارا به رخ ما بكشد
تنه اي بر در اين خانه تنها زدو رفت "

احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی که به عقاب آسیا معروف بود با انتشار عکسی از خودش در هوای برفی نوشت:

" یکها همیشه ماندگارند "

شایان مصلح بازیکن تیم گل گهر سیرجان با انتشار استوری از خودش در حرم امام رضا (ع) اعلام کرد که نائب الزیاره تمام مخاطبانش خواهد بود.

امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس تصویری از خودش در کنار دوستانش را در استوری صفحه اش به اشتراک گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبالیست ایرانی فوتبالیست معروف اشتراک گذاشت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر بازیکن «جدید» تیم ملی جدی است

اردوی نوروز ۱۴۰۳ تیم ملی فوتبال ایران در حالی آغاز شده که بحث پیرامون انتخاب بازیکنان دعوت شده با شیب ملایم جوان‌گرایی وجود دارد. امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران که پس از ناکامی با تیمی باتجربه در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا حالا ناگزیر به تغییر نسل است تصمیم گرفت در کنار دعوت از بازیکنان باتجربه به نفرات جدیدی همون محمدرضا آزادی، سعید سحرخیزان و مهدی لیموچی و حسین گودرزی نیز فرصت عرض اندام دهد تا اینگونه برای پوست اندازی رختکن تیم ملی ایران قدم بردارد.

جلال چراغپور با اشاره به روند فرسایشی به وجود آمده در یک دهه اخیر برای دعوت از بازیکنان انتخاب بازیکن را بخشی از حقوق قلعه نویی دانست، اما روی انتخاب استراتژی مشخص از سوی کادر فنی اصرار داشت. او با اشاره به آسان نبودن حریفان آسیایی به دو دیدار پیش روی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان اشاره کرد.

ترکیب ۱۰ ساله باید تغییر کند

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره لیست نفرات دعوت شده به اردوی نوروزی برای بازی با ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: تغییر نسل در تیم ملی ناچاری محض بود. ۱۲ سال با یک نسل بازی کردیم که اینقدر به امثال پورعلی گنجی دست نزدیم که آسیب جدی دید و رفت. بازیکنان دیگری همچون وحید امیری و امید ابراهیمی هم بودند که دچار فرسایش شدند.

خطر بازیکن جدید جدی است!

چراغپور درباره نفرات جدید دعوت شده تاکید کرد: صحبت از یک بازیکن خاص اشتباه است، چون سلیقه فردی و گروهی مربیان فعلی است، اما درباره ساختار باید صحبت کرد. قبل از ساختار هم هشدار ورود بازیکن به بالاترین سطح فوتبال ملی را باید مهم دانست، چون اگر استاندارد‌ها را رعایت نکنیم با خطر جدی در انتخاب بازیکن جدید ملی روبرو می‌شویم

حد غنای ملی!

تحلیل گر فوتبال کشور تصریح کرد: واقعیت این است باید تیم ملی جدیدی را سازماندهی کنیم. واقعیت دیگر این است که حد غنای فوتبال باشگاهی برای سطح تیم ملی اگر از سطحی پایین‌تر بیاید اتفاقات غیرقابل جبرانی می‌تواند رخ دهد که حتی شاید بین هشت تیم برای راهیابی به جام جهانی بعدی هم قرار نگیریم. باید حداقل‌ها در سن، مهارت و تاکتیک حفظ شود.

فیفا ندانسته عمل نمی‌کند

چراغپور با هشدار درباره اشتباه در سهل انگاری حریفان آسیایی در مسیر جام جهانی ۲۰۲۶ یادآور شد: خیلی‌ها می‌گویند ما قطعاً بخشی از هشت تیم راه یافته به جام جهانی ۲۰۲۶ خواهیم بود، اما من به طور قطع می‌گویم فیفا با تحقیق روی عناصر جدید فوتبال آسیا نظیر تیم‌های ملی سوریه، ازبکستان، عراق، تاجیکستان و … را دیده است که چنین ویژگی را داده است. همین الان ۱۱ تیم ملی در سطح آسیا هستند که شانس صعود به جام جهانی را دارند. آن‌ها ندانسته تصمیم نمی‌گیرند.

شیب جوان‌گرایی مطلوب است، اما استراتژی صحیح می‌خواهیم

او درباره تصمیم امیر قلعه نویی برای پوست اندازی گفت: طبیعی است اسکلت اصلی دست نخورده باشد و حالا باید کم کم به فکر بازیکن جدید باشیم. مهم است استراتژی صحیح در نظر بگیریم. کسانی که تصمیم به تغییر نسل می‌گیرند باید الگوی مادر در نظر داشته باشند.

در جام ملت‌ها اشتباه فنی داشتیم

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: در جریان بازی‌های جام ملت‌های آسیا متوجه شدیم تعویض‌ها شرایط تیم ملی ایران را بهتر نمی‌کند و حتی تیم ما دچار بی نظمی با اکثر تعویض‌ها شد. همین نشان داد سیستم ۱-۳-۲-۴ فقط با قدیمی‌ها جواب می‌دهد و بازیکن جدید نمی‌توانست در ترکیب قرار بگیرد. اکرم عفیف ۱۲ بار روبروی رامین رضائیان صاحب توپ شد و همه کار کرد که ایراد از فرد نبود بلکه سیستم ایراد داشت. خوشحالم کادرفنی تیم ملی ایران قوی است، چون آن‌ها مثل حمید مطهری و هومن افاضلی و. در لیگ برتر سرمربیگری کرده‌اند. طبیعی است اسکلت مرکزی تیم ملی دست نخورده باقی بماند. به نظرم نیاز به آسیب شناسی عمیق‌تری از بازی‌های جام ملت‌ها کنند و از اشتباهات خود دفاع نکنند اتفاقات بهتری رخ می‌دهد. بردن ژاپن را دستاورد ندانیم، چون همین ژاپن را عراق زد.

چراغپور در پایان گفت: به نظرم دوران ۱-۳-۲-۴ در فوتبال دنیا تغییر کرده است و باید آن را کاملا تغییر داد. باید منتظر ماند و دید چه دیدگاهی پشت همین تغییر نسل است.

دیگر خبرها

  • با ما در نوروز ۱۴۰۳ همراه شوید و تصاویر خود را به اشتراک بگذارید
  • خطر بازیکن «جدید» تیم ملی جدی است
  • شکستن رکورد علی دایی از سوی مسی به تاخیر افتاد!
  • شکستن رکورد علی دایی توسط مسی به تاخیر افتاد
  • علی دایی فعلا از دست لیونل مسی در امان است!
  • روایت‌های ضد و نقیض از بحران چهل سالگی
  • تلاش برای بازگرداندن خانم خاص به بهانه خرابی اینترنت در قرن ۲۱ / آقای تاج؛ آیا مجمع آنلاین فدراسیون باطل شده؟
  • تلاش برای بازگرداندن خانم خاص به بهانه خرابی اینترنت در قرن ۲۱ / آقای تاج؛ آیا مجمع آنلاین فدراسیون باطل است؟
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی‌قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم