Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ؛ به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریتهای ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری و گزارش وضعیت مادری باردار در روستای ترکی بخش بازفت تیم سلامت خانه بهداشت دهناش به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید

تولد نوزاد اردلی با کمک کارشناسان اورژانس

با توجه به سخت گذر بودن و‌ بسته شدن جاده این روستا، مادرباردار بعد از یک ساعت پیاده روی با امبولانس به مرکز دهناش منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اقدام به موقع فوریتهای ۱۱۵ و مرکز بهداشتی درمانی دهناش، با حضور ماما و پزشک مرکز، زایمان مادر باردار انجام شد و حال عمومی مادر و کودک خوب است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان تیم سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز تجاری‌سازی ایده‌های حوزه سلامت و بهداشت در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه رازی افتتاح شد

با حضور هیئت رئیسه دانشگاه رازی، «مرکز تجاری‌سازی ایده‌های حوزه سلامت و بهداشت» در مرکز رشد واحدهای فناور این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، هیأت رئیسه دانشگاه و برخی از مسئولین استان از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

همچنین نشستی در دفتر مدیریت مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه برگزار و گزارشی از اقدامات انجام شده توسط سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه ارائه شد.

 مهدی طلایی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ سه شرکت موفق به اخذ تاییدیه دانش‌بنیان شدند که این موضوع یکی از شاخص‌های مهم در حوزه فناوری است.

وی همچنین در خصوص ایجاد بستر ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به پارک و مجموعه مرکز رشد دانشگاه رازی نیز مطالبی مطرح کرد و افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه رازی ۱۶ مورد است که از این تعداد ۹ شرکت در قالب قرارداد پسارشد در مرکز رشد دانشگاه مستقر هستند.

طلایی افزود: یکی از رسالت‌های اصلی دانشگاه‌ها ایجاد بستر ورود هرچه بیشتر جامعه و صنعت به دانشگاه است که این مهم با جایابی و بازی دادن بخش‌های مختلف در دانشگاه و تعریف معادلات برد برد برای این عزیزان محقق خواهد شد.

در ادامه این بازدید، "مرکز تجاری‌سازی ایده‌های حوزه سلامت و بهداشت" به همت شرکت نواندیشان سلامت بیدار و با مسئولیت پوریا بابایی، با حضور دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه، اعضای هیأت رئیسه و سایر مسئولین افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، سپس حاضرین از ۱۵ هسته، واحد فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد جامع بازدید کردند؛ این واحدها در زمینه علوم انسانی، شیمی، علوم اجتماعی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، فنی مهندسی، کسب وکارهای الکترونیکی فعالیت دارند و مشکلات و مسائل مربوط به واحدهای فناور مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات جان مادر باردار در مناطق صعب‌العبور شهرستان دلفان
  • مرکز تجاری‌سازی ایده‌های حوزه سلامت و بهداشت در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه رازی افتتاح شد
  • بازرسی بهداشتی بیش از ۱۶ هزار مرکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی در خوزستان
  • مرکز بهداشت دانشگاه سمنان قطب مطالعاتی وزارت علوم شد
  • انجام بازرسی‌های بهداشتی در آستانه نوروز/ کشف مواد غذایی فاسد
  • بازدید وزیر بهداشت از واحدهای ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران
  • وزیر بهداشت از واحد‌های ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران بازدید کرد
  • ماجرای نجات مادر و نوزاد توسط پرستار اورژانس بابلی
  • ابراز خوشحالی کارشناس اورژانس بابل از پیام رهبر انقلاب/ احساس کردم دست خدا روی زمین بودم
  • نجات جان نوزاد، کاری تیمی بود/ دستهای خدا همراهم بود و وظیفه‌ام را انجام دادم