Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرور مسلحی که در یکی از مناطق پر تجمع گرگان قصد تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت داشت با حضور سریع و عملکرد به موقع پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، پیش از ظهر جمعه گذشته فردی مسلح به سلاح گرم با حضور در محوطه آرامستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان اقدام به داد و فریاد و تهدید افراد حاضر به شلیک کرد و ایجاد رعب و حشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله شهروندان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته که تیم‌های عملیاتی پلیس ۱۱۰ فرمانده انتظامی گرگان و نزدیک‌ترین تیم‌های گشت پلیس اطراف، به محل اعزام شدند.

این فرد شرور با حضور ماموران، به دستورات پلیس هم توجه نکرده و حتی قصد شلیک به سمت ماموران را داشت که با تلاش و سرعت عمل ماموران این فرد بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی گرگان درباره جزئیات تحقیقات انجام شده از این فرد، گفت: پس از دستگیری، از این فرد یک قبضه سلاح گرم، ۲۸ عدد فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد.

علی تجری اضافه کرد: این فرد سوابق متعدد نزاع و درگیری و شرارت ، حمل مواد مخدر و حمل سلاح در پرونده دارد.

وی گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و اعلام جزئیات بیشتر در خصوص این پرونده پس از تکمیل تحقیقات و روند رسیدگی به زودی توسط پلیس یا دستگاه قضایی منتشر خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت گرگان گلستان شرارت تیراندازی تروریستی اخبار حوادث دستگاه قضائی مشرق فرمانده انتظامی گرگان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم

سرهنگ عبدلی نسب گفت: در پی یک مورد نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از نقاط شهر بم که چند نفر به علت نزاع قبلی، باز هم با یکدیگر درگیر و اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه ۲ نفر از عاملان این نزاع، تیر خورده و به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، افزود: ماموران با پیجویی‌های پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی، ۳ نفر از افراد دخیل در این نزاع و درگیری مسلحانه را شناسایی و آن ها را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. 

 فرمانده انتظامی بم تصریح کرد: از مخفیگاه آنان، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک قبضه سلاح کمری به کار رفته در نزاع کشف شد.

او بیان داشت: تحقیقات برای دستگیری سایر عاملان آن نزاع ادامه دارد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه نتیجه شکل گیری نزاع ها، تداوم کینه، مصدومیت، خسارت و حتی قتل است و چیزی جزو ندامت و پشیمانی برای افراد در بر ندارد، تاکید کرد: پایان دادن به اختلافات از سوی معتمدان و ریش سفیدان محله در بسیاری از موارد از بهترین روش‌های حل و فصل نزاع‌های فردی و دسته جمعی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند
  • یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس در شرق تهران