Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: دولت با واگذاری نظارت و بازرسی کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی اقدام خوبی انجام داد.

سیروس ابراهیمی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان که امروز ۲۶ دی‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی و به‌تبع آن سازمان جهاد کشاورزی استان دارای ظرفیت‌ها، امکانات و حجم نیروی انسانی بیشتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به واکنش افکار عمومی بعد از افزایش قیمت نان در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اکثریت مردم با افزایش نرخ نان اعتراضی و واکنش منفی نشان ندادند چون این تورم یک روند معقولانه و منطقی است و سالانه این افزایش به شکل قانونی وجود دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: بر اجرای دستورالعمل‌هایی که در حوزه آرد و نان تهیه شده است باید یک نظارت جدی صورت گیرد، همچنین با آموزش بازرسان و رعایت قانون نیاز است تا این امر به یک رفتار و فرهنگ تبدیل شود.

ابراهیمی اضافه کرد: ما به‌اندازه کافی سیلو برای ذخیره‌سازی گندم داریم بنابراین باید مسئولین مرتبط با این حوزه تلاش کنند که حجم بیشتری از گندم را ذخیره‌سازی کنند.

وی در زمینه تأمین فرآورده‌های دامی، بیان کرد: با توجه با اینکه در آستانه فرارسیدن عید و سال جدید هستیم با افزایش تقاضای زیاد مردم جهت خرید گوشت قرمز و مرغ در سطح بازار مواجه خواهیم شد بنا براین مدیران حوزه تولیدات دام و طیور در تأمین نهاده‌های مورد نیاز تلاش کنند و ما هم در این زمینه به آن‌ها کمک می‌کنیم تا شاهد تولید پایدار باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بر تهیه و توزیع کالاهای اساسی در استان تأکید کرد و افزود: نظارت بیشتری صورت گیرد و قیمت کالاهای مصرفی هفتگی گزارش داده شود تا شاهد اختلال یا ‌بی‌ثباتی در قیمت‌های بازار نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی دولت وزارت جهاد کشاورزی امنیت غذایی کالای اساسی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان ، با بیان اینکه مشکلی در تامین کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد ، گفت: ۶۰ هزار تن گندم در انبار‌های استان ذخیره سازی شده است.
صالح محمدی با اشاره به ذخیره سازی هزار و ۵۰۰ تن شکرافزود : ۸۰۰ تن شکر در یک ماه گذشته در گیلان توزیع شد. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان همچنین از ذخیره ۲۴ هزار و ۴۰۰ تن ذرت و ۱۶ هزار و ۱۴۲ تنی جو در بخش نهاده‌های دامی استان خبرداد، گفت: با تمهیدات و برنامه ریزی‌های انجام شده در تامین کالای اساسی مورد نیاز استان برای عرضه کالا‌های اساسی مشکلی وجود ندارد. 
وی با اشاره به نظارت‌ها بر بازار اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صمت با همکاری تعزیرات حکومتی، در راستای احقاق حقوق مصرف کننده بر قیمت‌ها نظارت دارد.

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان