Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تحویل نسخه نهایی 22 فیلم بخش سودای سیمرغ، پردیس سینمایی چهارسو به عنوان مرکز اصلی چهلمین جشنواره فیلم فجر معرفی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، بر اساس گاه‌شمار جشنواره چهلم، نسخه نهایی تمام آثار بخش سودای سیمرغ تحویل دبیرخانه این دوره جشنواره شد.

دبیرخانه جشنواره چهلم ضمن سپاس از تلاش‌های شبانه‌روزی صاحبان آثار و متخصصان استودیوهای فنی، اعلام کرد نسخه نهایی (Final DCP) هر ۲۲ فیلم منتخب هیأت انتخاب در چهلمین جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، تمام فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) بر اساس فهرست پیشین هیأت انتخاب، آماده نمایش در سینماهای این دوره جشنواره و داوری هیأت داوران و تماشاگران هستند و فیلمی از فهرست رزرو جایگزین نخواهد شد.


اسامی ۲۲ اثر بخش سودای سیمرغ جشواره چهلم عبارتند از:

۱- ۲۸۸۸- کارگردان: کیوان علیمحمدی و علی‌اکبر حیدری به تهیه‌کنندگی کیوان علیمحمدی

۲- بدون قرار قبلی- کارگردان: بهروز شعیبی، تهیه‌کننده: محمود بابایی

۳- برف آخر- کارگردان: امیرحسین عسگری، تهیه‌کننده: حسن مصطفوی

۴- بی‌رویا- کارگردان: آرین وزیردفتری، تهیه‌کننده: سعید سعدی و هومن سیدی

۵- بی‌مادر- کارگردان: سیدمرتضی فاطمی، تهیه‌کننده: محمدرضا مصباح

۶- بیرو- کارگردان: مرتضی‌علی عباس‌میرزایی- تهیه‌کننده: مجید برزگر

۷- خائن‌کشی- کارگردان: مسعود کیمیایی- تهیه‌کننده: علی اوجی 

۸- درب - کارگردان:  سید هادی محقق - تهیه‌کننده: سیدرضا محقق

۹- دسته دختران - کارگردان:  منیر قیدی - تهیه‌کننده: محمدرضا منصوری

۱۰- شادروان - کارگردان: حسین نمازی- تهیه‌کننده: عباس نادران

۱۱- شب طلایی - کارگردان:  یوسف حاتمی‌کیا- تهیه‌کننده:ابراهیم حاتمی‌کیا

۱۲- شهرک - کارگردان:  علی حضرتی - تهیه‌کننده: علی سرتیپی

۱۳- صورت فلکی- کارگردان:  حسین دارابی - تهیه‌کننده:محمدرضا شفاه

۱۴- ضد - کارگردان:  امیرعباس ربیعی  - تهیه‌کننده: محمدرضا شفیعی

۱۵- علف‌زار - کارگردان:  کاظم دانشی - تهیه‌کننده: بهرام رادان

۱۶- لایه‌های دروغ - کارگردان:  رامین سهراب   - تهیه‌کننده: محسن صرافی، رامین سهراب

۱۷- ماهان- کارگردان:  حمید شاه‌حاتمی   - تهیه‌کننده: علی شاه‌حاتمی

۱۸- مرد بازنده - کارگردان:  محمدحسین مهدویان - تهیه‌کننده: امیر بنان، کامران حجازی

۱۹- ملاقات خصوصی - کارگردان:  امید شمس - تهیه‌کننده: امیر بنان

۲۰- موقعیت مهدی (باکری)- کارگردان:  هادی حجازی‌فر - تهیه‌کننده: حبیب الله والی‌نژاد

۲۱- نگهبان شب - کارگردان: رضا میرکریمی  - تهیه‌کننده: رضا میرکریمی

۲۲- نمور - کارگردان: داوود بیدل- تهیه‌کننده: سید یاسر جعفری
چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.

همچنین به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر، سرانجام پس از طرح گزینه‌های متعدد برای خانه جشنواره (مرکز اصلی جشنواره) و سینمای اهل رسانه، پردیس چهارسو میزبان اهالی رسانه در چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر خواهد بود و برنامه‌های اصلی جشنواره چهلم در پردیس چهارسو برگزار خواهد شد.

علاوه بر این، سینما فلسطین که بخش دیگری از خانه جشنواره است به نیازهای منتقدان و بخشی از اهالی رسانه و مهمانان پاسخ خواهد داد. 

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهلمین جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر سودای سیمرغ تهیه کننده خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ترامپ» در سودای تکرار ۶ ژانویه

رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا که در انتخابات ۲۰۲۰ پس از شکست مقابل جو بایدن، هوادارانش را به شورش ترغیب کرده بود، تهدید کرد که اگر این بار در ماراتن ریاست جمهوری ببازد، حمام خون در کل کشور به راه افتاده و پایان دموکراسی آمریکا رغم خواهد خورد! «ان بی سی نیوز» گزارش کرد، دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی در «اوهایو» چنین تهدیداتی را بر زبان راند که واکنش ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور کنوی آمریکا را به همراه داشت و از «تهدید به خشونت سیاسی» مقام پیشین انتقاد کردند.

ترامپ در بخشی از سخنان خود در باره احتمال افزایش جنگ تجاری آمریکا با چین در موضوع تولید خودرو گفت: «رئیس‌جمهور شی، اگر داری گوش می‌کنی.....آن کارخانه‌های تولید خودرو بسیار غول‌پیکری که دارید در مکزیک می‌سازید...می‌خواهید آمریکایی‌ها را استخدام نکنید و خودروها را به ما بفروشید. نه اینطور نیست».

وی بلافاصله تهدید کرد: قصد داریم تا روی تک تک خودروهایی که از مرز وارد می‌شوند، تعرفه ۱۰۰ درصدی ببندیم و اگر من انتخاب شوم، قادر به فروش آنها نخواهید بود. اگر هم رئیس جمهور نشوم، حمام خون در کل کشور راه خواهد افتاد».  نامزد ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا سپس ادامه داد: اگر در این انتخابات پیروز نشوم، مطمئن نیستم که دیگر بتوانید رنگ انتخابات را در این کشور ببینید»!

زلنسکی بهترین فروشنده تاریخ است

رییس‌جمهور پیشین آمریکا البته در ادامه گریزی هم به تحولات اوکراین زد و با انتقاد از کمک‌های نظامی و مالی به کی یف با لحنی تمسخرآمیز ولودیمیر زلنسکی را بهترین فروشنده در تاریخ بشریت خواند. ترامپ گفت: آنها (نمایندگان کنگره) می گویند اوکراینی‌ها پول را به ما برمی گردانند، به آنها پول قرض دهید، بدون اینکه چک ۶۰ میلیاردی بنویسید. من به شما می گویم، زلنسکی یکی از بهترین‌ فروشنده‌های تاریخ است. هر بار که به کشور می آید با ۵۰ یا ۶۰ میلیارد دلار می رود. من هرگز نتوانسته ام این کار را انجام دهم. او بهترین فروشنده است. بهتر از خیلی ها.

سخنان جنجالی ترامپ البته به سرعت با واکنش موافقان و مخالفان وی همراه شد. سخنگوی ترامپ کارولین لیویت در توجیه این اظهارات به ان بی سی گفت «سیاستهای بایدن یک حمام خون اقتصادی برای صنعت خودرو و کارکنان بخش خودرو ایجاد می‌کند». اما سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن جیمز سینگر با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد «این چهره واقعی ترامپ است؛ بازنده‌ای که با بیش از هفت میلیون رأی شکست می‌خورد و به جای جلب توجه مخاطبان جریان اصلی، تهدید به خشونت سیاسی را دوچندان می‌کند». وی به رخدادهای ۶ ژانویه ۲۰۲۱ پس از شکست انتخاباتی ترامپ اشاره کرد و گفت «او خواهان یک ۶ ژانویه دیگر است اما مردم آمریکا در نوامبر امسال یک شکست انتخاباتی دیگر به او تحمیل می‌کنند زیرا آن‌ها همچنان افراط‌گرایی، تمایلات او به خشونت و میل او برای انتقام را نمی‌پذیرند».

گفتنی است انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) برگزار شود و امسال هم همانند چهار سال پیش بایدن و ترامپ وارد رقابت‌های اصلی انتخابات خواهند شد. این در حالی است که در جریان حمله حامیان ترامپ به کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱، که بعد از رویداد انتخابات ۲۰۲۰ روی داد، چهار نفر در روز شورش جان باختند و یک افسر پلیس کنگره نیز یک روز پس از دفاع از کنگره جان خود را از دست داد که همین مسئله نگرانی ها در مورد تکرار چنین وقایعی را در آمریکا بشدت افزایش داده است.

مهدی خالدی

دیگر خبرها

  • تفال به حافظ سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲؛ روزگاریست که سودای بتان دین من است...
  • جزئیات برنامه‌های تحویل سال ۱۴۰۳ تلویزیون؛ از فرزاد حسنی تا ویدئو چک
  • راهیابی دو اثر رادیویی صداوسیمای کیش به جشنواره گامی‌به سوی مردم سالاری دینی
  • همه برنامه‌های تحویل سال تلویزیون
  • «ترامپ» در سودای تکرار ۶ ژانویه
  • همه برنامه‌های تحویل سال تلویزیون + جزئیات
  • اکر ان فیلم او از خوزستان در هندوستان
  • «او» از علی حیاتی در هندوستان روی پرده رفت
  • از حکم مدیران یک جشنواره سینمایی تا صدور چند پروانه ساخت
  • انتصاب اعضای هیات انتخاب جشنواره فیلم تئاتر ایران