Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ذبیح الله خدائیان روز یکشنبه در بازدید از تاسیسات بندری بوشهر افزود: بنادر از مبادی بسیار مهم در ورود و خروج کالا هستند و بندر بوشهر به لحاظ ظرفیت‌های بالایی که دارد از جایگاه ویژه و اهمیت زیادی برخوردار است.

وی بیان کرد: در بازدیدی که امروز از بندر بوشهر صورت گرفت سعی می‌شود با برنامه‌ریزی‌های لازم شرایط  ورود و خروج کالا در این بندر  تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداییان اضافه کرد: زیبنده و شایسته نیست که کالاهایی اعم از خودرو و سایر اقلام سال‌های متمادی در بنادر رسوب داشته باشند و امیدواریم سفر امروز به بوشهر تسهیل کننده و تعیین تکلیفی باشد برای این موضوع که طی سالیان در بنادر بوجود آمده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: بوشهر بندری با قدمت تاریخی و روبه توسعه با آیتم‌های بین المللی است.

سیاوش ارجمندزاده افزود: افق توسعه بندر بوشهر و تبدیل آن به یک بندر نسل سومی در مجتمع بندری نگین خواهد بود که حجم عمده آن را محیط های کانتینری و بخش دیگر را مخازن برای صادرات و واردات مواد نفتی مایع تشکیل می‌دهد.

در ادامه خداییان و هیات همراه با حضور در محوطه عملیاتی بندر بوشهر از نزدیک از انبارها و روند تخلیه و بارگیری کالا در این بندر بازدید کردند.

ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور و معاونان این سازمان روز یکشنبه به منظور بررسی مسائل و مشکلات استان بوشهر در حوزه های مختلف بویژه پروژه های عمرانی، بازدید از تاسیسات بندری، گمرکی و انبارهای سازمان جمع آوری اموال تملیکی و دیدار با مسئولان و شرکت در نشست شورای قضایی و نهادهای نظارتی به این استان سفر کرده اند.

منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان بازرسی کل کشور واردات کالا صادرات کالا بندر بوشهر ذبیح الله خداییان بندر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حمل و نقل دریایی به مسافران نوروزی در هرمزگان با ۶۰۷ شناور

عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری برای جابه‌جایی۱۳ هزار و ۷۲۸ مسافر و هزار و ۸۹۲ خودرو در بنادر استان فعال شده است.

وی با اشاره به ضرورت تردد مسافران و گردشگران در سفر‌های دریایی نوروز از هموطنان خواست صرفا از مسیر‌های مجاز دریایی رفت و آمد کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: مسیر‌های مجاز دریایی شامل بندر شهیدحقانی به قشم و بالعکس، بندر شهیدحقانی به هرمز و بالعکس، بندر شهید حقانی به لارک و بالعکس است. 

حسین عباس‌نژاد گفت: مسیر قشم به هرمز و بالعکس، قشم به لارک و بالعکس، پهل به لافت و قشم و بالعکس، بندرلنگه به بندرکیش و بالعکس، بندرلنگه به بوموسی و بالعکس، بندرچارک به بندر کیش و بالعکس و بندر آفتاب به بندر کیش و بالعکس از دیگر مسیر‌های دریایی مجاز است.

وی در مورد سفر‌های دریایی بین‌المللی نیز گفت: رفت و آمد از مسیر‌های بندر باهنر به امارات، بندرلنگه به امارات از جمله مسیر‌های دریایی بین‌المللی است که امکان سفر‌های دریایی از طریق آنها فراهم است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح تسهیل سفر‌های نوروزی از ۲۵ اسفند آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱ درصدی صادرات از گمرک‌های استان بوشهر
  • افزایش ۱۱ درصدی صادرات از گمرکات استان بوشهر
  • مسیرهای مجاز سفرهای دریایی نوروز 1403
  • صادرات ۹ میلیارد دلار کالا از استان بوشهر
  • پیشرفت ۸۳ درصدی احداث راه دسترسی به بندر نوشهر
  • ارائه خدمات حمل و نقل دریایی به مسافران نوروزی در هرمزگان با ۶۰۷ شناور
  • آمادگی ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری در هرمزگان
  • آغاز فعالیت ایستگاه مجاز گردشگری دریایی بوشهر + تصویر
  • ◄ مراحل صادرات و واردات کالا
  • صادرات بیش از ۹ میلیارد دلار کالا از استان بوشهر