Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@08:07:33 GMT

واکنش مدیر لیون به بازگشت بنزما

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۱۶۷

مدیر باشگاه لیون در واکنش به شایعات درخصوص بازگشت بنزما اظهار نظر کرده است.

خبرگزاری میزان - باوجود نمایش خیره کننده کریم بنزما در ترکیب تیم رئال مادرید و ایستادن در رده نخست برترین گلزنان لالیگا تا به اینجای فصل، رسانه‌های ورزشی در سراسر اروپا معتقدند شاید این مهاجم کهنه‌کار فرانسوی سال آخر حضور خود در رئال را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو در ماه‌های اخیر اخبار ضد و نقیض زیای در خصوص ماندن یا رفتن بنزما مطرح شده که در این بین باشگاه لیون هم به بازگشت بنزما به تیم اول خود علاقمند است.

ژان میشل آئولاس، مدیر باشگاه لیون در این باره اظهار داشت: لیون از بازگشت بنزما استقبال می‌کند؛ قطعاً از فرصت بازگشت بنزما استقبال می‌کنیم. نمی‌دانم که این اتفاق به عنوان بازیکن رخ خواهد داد یا مربی، اما در هر صورت این اتفاق یک رویاست.

بیشتر بخوانید: تلاش پرز برای فروش بازیکنان مازاد رئال به بن‌سلمان

انتهای پیام/

برچسب ها: رئال مادرید لیون کریم بنزما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال رئال مادرید لیون کریم بنزما بازگشت بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب ویسی به بازگشت به فولاد/ می‌خواهیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم

سرمربی جدید فولاد خوزستان گفت: به عنوان یک خوزستانی وظیفه خود می دانستم که به فولاد کمک کنم.

عبدالله ویسی که امروز به عنوان سرمربی فولاد معرفی شد در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: فولاد در این فصل به هر دلیلی به مشکل برخورد و من نیز به عنوان یک خوزستانی وظیفه خود می‌دانستم که به فولاد کمک کنم.

وی افزود: فولاد تیم بزرگی است که در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشته و تجربه خیلی بزرگی دارد. جایگاه فولاد این جای جدول نیست و من با تمام وجود و تمرکز آمده‌ام که مجددا مردم خوزستان را با کمک همه عوامل باشگاه خوشحال کنیم.

ویسی در واکنش به این سوال که چرا یکباره به فولاد برگشته است، گفت: اتفاقات فوتبال به همین صورت است. وقتی به یک باره اخراج می‌شوید، این اتفاق هم رقم می‌خورد که به یک باره با تیمی قرارداد ببندیم. نیاز بود به فولاد کمک کنم. در همین راستا جلساتی با باشگاه فولاد داشتم و امروز قرارداد نهایی شد.

سرمربی جدید فولاد درباره پیوستنش به فولاد در آستانه داربی خوزستان و تیم سابقش، عنوان کرد: به استقلال خوزستان هم عرق دارم و یکی از تیم‌های خوب خوزستان است که قهرمان لیگ برتر نیز شده است. من خاطرات خوبی با این تیم دارم. داربی سخت و خطرناکی است.

وی درباره ادامه همکاری با آل نعمه، گفت: بله او در کادرفنی می ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت کریستیانو رونالدو به سانتیاگو برنابئو
  • رسمی؛ بازگشت کریستیانو رونالدو به برنابئو
  • هشدار پی‌اس‌جی به رئال: بی‌خیال این ستاره شو!
  • بازگشت عروسک‌های محبوب به تلویزیون
  • کارلو آنچلوتی: عجله‌ای برای بازگشت کورتوا نداریم؛ آردا گولر یک استعداد بزرگ است
  • واکنش انریکه به بازی با بارسا: به خانه می آیم مانند کریسمس!
  • بازگشت عروسک‌های محبوب به تلویزیون در غیاب «کلاه قرمزی» و «پسرخاله»
  • بازگشت عروسک‌های محبوب «کلاه قرمزی» و «مهمونی» در غیاب خود «کلاه قرمزی» و «پسرخاله»
  • واکنش جالب ویسی به بازگشت به فولاد/ می‌خواهیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم
  • بازگشت زین الدین زیدان به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای یک بازی خیریه