Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:47:11 GMT

اومیکرون در حال گسترش است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۱۸۲

اومیکرون در حال گسترش است

باشگاه خبرنگاران جوان قم - دکتر مهدی مصری ،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به گسترش موضوع کرونا و شدت گیری آن گفت: باید لحظه ای موضوع کرونا در قم دنبال شود و همگان در این راستا وظیفه دارند.

او می گوید: اومیکرون در حال گسترش است و شاهد افزایشی شدن آمار تست های مثبت هستیم و معاونین دانشگاه باید ساعت به ساعت موضوع کرونا در قم را رصد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم  شدت درگیری استان قم در دو پیک اول و پنجم بالا بود و با توجه به این که استان قم کمترین میزان واکسن را زده است، باید بیش از گذشته مراقب باشیم تا گرفتار پیک ششم نشویم.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در قم اومیکرون کرونا اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های استان موجود است و از نظر شیرخشک‌های روزانه و رژیمی از قاچاق شیرخشک جلوگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مجید اصغری در نشست خبری هفته سلامت، با اشاره به نظارت دقیق بر جمع‌آوری پسماندهای عفونی،‌ اظهار داشت: بر شرکت‌هایی که اقدام به جمع‌آوری پسماندهای عفونی می‌کنند، نظارت می‌کنیم و کلاس آموزشی نیز برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: از سوی دیگر افرادی که در این زمینه کار می کنند نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا بیمار نباشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: همچنین، روش‌های شرکت‌های مسؤل در جمع‌آوری پسماندهای عفونی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد تا باعث انتقال عفونت نشود.

انبارهایی که احتکار شیرخشک کردند به دادگاه معرفی شدند

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این نشست گفت: از 20 مهرماه سال گذشته به دلیل تغییر سیاست‌های ارزی کشور در زمینه شیرخشک، طی یک ماه تمام انبارها و داروخانه‌های استان مورد رصد قرار گرفت که با افزایش بازرسی‌ها، انبارهایی که اقدام به احتکار شیرخشک کرده بودند شناسایی و به دادگاه معرفی شدند.

 هدی ابوالحسنی با تاکید بر این‌که انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های استان موجود است، افزود: از نظر شیرخشک‌های روزانه و رژیمی، از قاچاق شیرخشک جلوگیری شد و یکسان سازی عادلانه صورت گرفت.

تلاش برای رضایت کادر سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی نیز عنوان کرد: اولویت اول حوزه توسعه دانشگاه، ارتقای رضایتمدی کادر سلامت است.

مهدی پوررضا افزود: تلاش داریم امکانات دانشگاه را در راستای رضایتمندی پرسنل ارتقا دهیم که این امر موجبات رضایت بیماران را نیز به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان
  • طرح سلامت شهری در استان اصفهان اجرایی می‌شود
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود