Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته بیست‌‌و‌یکم لوشامپیونه با پیروزی تیم فوتبال لیون در خانه تروا دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با انجام سه دیدار همزمان، بازی‌های هفته بیست‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال فرانسه ادامه یافت که در مهمترین آنها تیم فوتبال لیون با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود تیم تروا گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی دمبله در دقیقه 33 تنها گل این بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

لیون با کسب هفتمین برد خود در بیستمین بازی‌اش  28 امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد.

در دو بازی دیگر تیم استراسبورگ با نتیجه 3 بر یک بر میهمانش مون‌پولیه غلبه کرد و مصاف خانگی رمس با متز هم با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

در آخرین بازی هفته بیست‌و‌یکم لوشامپیونه از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم مارسی میزبان لیل مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها است.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیون لوشامپیونه لیون لوشامپیونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور با شکست شمس آذر در رده سوم باقی ماند

تیم فوتبال تراکتور موفق شد مقابل شمس آذر به پیروزی دست یابد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و شمس آذر قزوین در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری دو بر صفر تراکتور به پایان رسید.

قضاوت این بازی بر عهده مرتضی منصوریان و دیدار در زمین ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد. مهدی حسینی در دقیقه ۲۴ و رحمان جعفری در دقیقه ۵+ ۹۰ دو گل تراکتور را در این بازی به ثمر رساندند.

تراکتور با این پیروزی، ۳۸ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت و تیم شمس آذر نیز با ۲۵ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال
  • تراکتور با شکست شمس آذر در رده سوم باقی ماند
  • شکست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل ملوان
  • مس از شکست گریخت/ ذوب آهن همچنین در حسرت پیروزی
  • پایان سال با پیروزی است؟
  •  برنامه و ساعت بازی‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • پیروزی پرگل بایرن در خانه دارمشتات
  • توپخانه اشتوتگارت: سه گل در کیسه هوفنهایم
  • پیروزی‌های پیاپی الهلال ادامه دارد
  • نگاهی به تقابل سپاهان و گل‌گهر سیرجان؛ دوئل همسایه‌ها