Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره آموزشی بین المللی حسابرسی فناوری اطلاعات برای اعضای سازمان بین المللی اکوسای و برخی کشورهای عضو سازمان آسوسای از تاریخ ۲۷ دی ماه لغایت یکم بهمن ماه به مدت ۵ روز به میزبانی دیوان محاسبات کشورمان و به صورت وئدیو کنفرانسی برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا، از روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در اتفاقی کم نظیر، تاکنون بیش از ۱۰۰ شرکت کننده از ۱۹ کشور عضو سازمان اکوسای و کشورهای عضو سازمان آسوسای برای شرکت در این رویداد مهم بین المللی اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره بین المللی، مقام هایی از دیوان محاسبات کشورمان و همچنین سازمان‌های بین المللی در حوزه حسابرسی دولتی به ارائه سخنرانی و مقالات خود در حوزه حسابرسی فناوری اطلاعات و اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات می‌پردازند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دیوان محاسبات روابط عمومی و امور بین الملل فناوری اطلاعات برنا المللی دیوان محاسبات بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار برگزاری دوره های آموزشی یک ساعت با محیط بان درمدارس ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مختار خانی  گفت: در این برنامه ۴۰ دانش آموز مقطع ابتدایی  با  وظایف سازمان حفاظت محیط زیست و اهمیت طبیعت، آب و هوا، خاک و حیوانات و ارزش آنها برای انسان و نقش آنها در اکوسیستم و زنجیره غذایی، راه‌های کاهش تولید زباله و استفاده از موادی که ضرر کمتری برای محیط زیست دارند آشنا شدند.   وی با اشاره به اهمیت آموزش مفاهیم و مسائل زیست محیطی  در سنین پایه بیان کرد:  بسط اخلاق محیط زیستی در ذهن و اندیشه کودکان می‌تواند بسیاری از مشکلات حوزه محیط زیست را حل کند و نسلی حافظ طبیعت و دوستدار محیط زیست پرورش دهد.   خانی یادآورد شد: در این کلاس‌ها سعی شده  در کنار توزیع بسته‌های آموزشی و فرهنگی، حس مسوولیت دانش آموزان نسبت به محیط زیست و حفاظت از آن برانگیخته شود و مشارکت فعالانه‌ای در این زمینه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • رئیس کل دیوان محاسبات کشور آغاز سال نو را به همتایان خود تبریک گفت
  • دیده‌بان حقوق بشر خواستار تحریم اسرائیل شد
  • استمرار برگزاری دوره های آموزشی یک ساعت با محیط بان درمدارس ارومیه
  • برگزاری دوره آموزشی داوری فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • رتبه نخست دانشگاه گیلان در برگزاری دوره‌های مهارت افزایی
  • برگزاری دوره آموزشی داوری درجه ۳ فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت به میزبانی وزارت ارتباطات برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی آفت پروانه چوبخوار پسته
  • برگزاری سمپوزیوم دوروزه مدرسه بین‌المللی مطالعات مغز با محور فناوری‌های شناختی
  • برگزاری سمپوزیوم دو روزه مدرسه بین‌المللی مطالعات مغز با محوریت فناوری‌های شناختی