Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی استاندار آذربایجان‌غربى طی دستوری شروع فعالیت ادارات و دستگاههای اجرایی در سراسر استان به جز شهرستان‌های ماکو و پلدشت در روز دوشنبه ٢٧ دی ماه ١٤٠٠ را ساعت ٩ صبح اعلام کرد.

انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدارنارنجی بارش باران و برف درآذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در هشدارسطح نارنجی-شماره ۲۶ اعلام کرد:      سامانه بارشی جدیدی، از بعد از ظهر روز دوشنبه فعالیت خود را در استان آغاز می‌کند.

در این هشدار بارش باران (با احتمال رعدوبرق) ووزش باد (در مناطق کوهستانی کولاک برف و احتمال وقوع بهمن)، مه گرفتگی و کاهش دید  پیش بینی می‌شود.

پایان این مخاطره  اوایل وقت چهارشنبه مورخ (۰۱/۰۱/۱۴۰۳)  ومنطقه اثر کلیه مناطق  استان خواهد بود.

براثراین مخاطره؛ احتمال آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه ها؛ لغزندگی، کاهش دید و اختلال در تردد‌های شهری و جاده‌ای وجود دارد.

در این شرایط   آمادگی دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران و ستادهماهنگی خدمات مدیریت سفرهای نوروزی – اجتناب از سفر‌های غیر ضرور و احتیاط در تردد‌های شهری و جاده‌ای بویژه گردنه‌های کوهستانی –خودداری از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و فعالیت‌های کوهنوردی -توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی توصیه می‌شود.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سراسر آذربایجان‌غربی
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ واحد چاپی در آذربایجان‌غربی
  • ۹ موزه آذربایجان غربی میزبان مسافران نوروزی است
  • آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در آذربایجان‌غربی
  • هشدار نارنجی بارش باران و برف در آذربایجان غربی
  • میزبانی ۹ موزه آذربایجان غربی در نوروز ۱۴۰۳
  • ساعت شروع کاردستگاه‌های اجرایی سیستان وبلوچستان درماه رمضان
  • سامانه بارشی در راه آذربایجان‌غربی است
  • برف و باران در راه آذربایجان‌غربی است
  • هشدارنارنجی بارش باران و برف درآذربایجان غربی