Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق معتمدیان در این زمینه اظهار کرد: فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان به جز شهرستان‌های ماکو و پلدشت در روز دوشنبه ٢٧ دی ماه ١٤٠٠ از ساعت ٩ صبح آغاز می‌شود.

کد خبر 5401451.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی برف روبی بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا برف و کولاک بارش باران سیلاب گرگان ایلام اردبیل شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اسکان نوروزی فرهنگیان در آذربایجان‌غربی

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان ارومیه و همزمان در سراسر استان آغاز شد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی امسال ۵۳ مدرسه در آذربایجان‌غربی به عنوان مرکز اسکان موقت فرهنگیان آماده سازی شده است.

علی مطهری گفت: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان شهرستان ارومیه نیز با ۱۰۰ اتاق در قالب ۱۱ مدرسه به مسافران نوروزی ارائه خدمات خواهد داشت که از این تعداد ۳۰ اتاق ویژه و ۷۰ اتاق درجه الف هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • برداشت شکوفه‌های بیدمشک در آذربایجان غربی آغاز شد
  • تردد بیش از ۳۲ هزار نفر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ واحد چاپی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز اسکان نوروزی فرهنگیان در آذربایجان‌غربی
  • آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در آذربایجان‌غربی
  • آغاز بارش برف در مرز رازی خوی
  • احتمال جاری شدن سیلاب در گیلان/ سال جدید با کاهش دما آغاز می‌شود
  • جابجایی ۲۰ هزار مسافر در آذربایجان غربی از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳
  • هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۲۱ استان/ سامانه بارشی جدید دوشنبه وارد ایران می‌شود
  • سازمان هواشناسی ۱۴۰۲/۱۱۲/۲۶؛ هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۲۱ استان/ سامانه بارشی جدید دوشنبه وارد ایران می‌شود