Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-19@03:16:47 GMT

کشته شدن 4 صیاد به دست داعش در سامراء

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۲۱۹

عناصر گروه تروریستی داعش چهار نفر از پنج صیادی را که در منطقه «القادریه» واقع در جنوب سامراء ربوده بودند، کشتند.

به گزارش فارس، منابع خبری عراقی از جنایت جدید گروه تروریستی داعش در شهرستان سامراء خبر دادند.

خبرگزاری «ناس نیوز» گزارش داد، عناصر داعش چندی پیش، پنج صیاد را در منطقه «القادریه» واقع در جنوب سامراء ربوده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ناس نیوز، عناصر داعش امروز چهار نفر از این پنج نفر را به کشتند و یک نفر دیگر از آنان نیز موفق به فرار شدند.

این فرد که به شدت زخمی شده است، موفق شد از چنگ عناصر داعش فرار کند.

در همین ارتباط، یک منبع امنیتی آذر ماه گذشته خبر داد که گروه تروریستی داعش قصد دارد عملیاتی در شهر سامراء عراق انجام دهد.

به گفته این منبع، هدف از این عملیات، هدف قرار دادن مرقد امامین عسکریین، بازارهای سامراء و تجمعات این شهر است.

منبع مذکور خاطر نشان کرد، قرار است این عملیات با یک خودروی بمب‌گذاری شده انجام گیرد که از منطقه «الاسحاقی» حرکت خواهد کرد.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی سازمان الحشد الشعبی اخیرا اعلام کرد که یک تروریست داعشی را به هلاکت رسانده و شش مخفیگاه این گروهک تروریستی را در جنوب شهر سامراء منهدم کرده است.

این مرکز در بیانیه‌ای گفت: واحدی از نیروهای تیپ۴۱ الحشد الشعبی با همکاری نیروهای امنیتی به پیگرد عناصر داعش در منطقه السراء در ناحیه یثرب ادامه دادند و توانستند بیش از شش مخفیگاه را منهدم و یکی از تروریست‌ها رابه هلاکت رسانده و یکی دیگر را هم زخمی کنند.

بر اساس این بیانیه، نیروهای الحشد الشعبی همچنین یک کمربند انفجاری و چندین بمب دستی متعلق به تروریست‌ها را در این عملیات کشف و ضبط کردند و عملیات همچنان ادامه دارد.

سامراء در استان صلاح‌الدین به مرکزیت تکریت در ۱۷۵ کیلومتری بغداد است. مرقدهای مطهر امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) در سامراء قرار دارد.

از زمان آزادسازی شهر موصل در ژوئن ۲۰۱۷ و پایان خلافت ادعای داعش، بسیاری از عناصر تروریستی با فرار از شهر در مناطق بیابانی و کوهستانی عراق مخفی شده و هسته‌های کوچک را تشکیل داده‌اند و گاهی به نیروهای نظامی و غیرنظامیان حمله می‌کنند. تاکنون دهها عملیات پاکسازی در استان‌های مختلف عراق صورت گرفته و این عملیات‌ها همچنان ادامه دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عناصر داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به ارتش پاکستان ۷ کشته برجای گذاشت

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «اکسپرس نیوز»، به دنبال حمله تروریستی به یک مرکز ارتش پاکستان در منطقه وزیرستان شمالی این کشور ۲ افسر عالیرتبه ارتش و پنج نظامی پاکستانی کشته شدند.
در این حمله که در بخش «میر علی» انجام شد، یک تروریست خودروی تجهیز شده به بمب را به ساختمان ایست بازرسی ارتش زده و پس از آن نیز چند انفجار انتحاری دیگر در مرکز متعلق به ارتش پاکستان رخ داد.
این درحالی که عملیات نیرو‌های ارتش پاکستان برای پاکسازی محل انفجار ساختمان‌های اطراف آن نیز منجر به هلاکت ۶ تروریست شده است.
«شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان در بیانیه‌ای این حمله تروریستی را محکوم کرده و با خانواده‌های قربانیان این حمله تروریستی ابراز همدردی کرد.
«آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان نیز در پیامی این حمله تروریستی را محکوم و اعلام کرد: مردم پاکستان قدردان فداکاری نیرو‌های مسلح این کشور برای مقابله با معضل تروریسم هستند.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

دیگر خبرها

  • ۸ تروریست از عوامل حمله به کمپ ارتش پاکستان کشته شدند
  • ارتش پاکستان از کشته شدن هشت تروریست در وزیرستان شمالی خبر داد
  • هشدار درباره فعالیت‌های عناصر تروریست در ۳ استان عراق
  • هلاکت فرماندهان و عناصر گروه تروریستی «الشباب»
  • حمله تروریستی به ارتش پاکستان ۷ کشته برجای گذاشت
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند
  • نابودی منابع مالی تشکیلات داعش در عراق
  • استقرار حشد الشعبی در دیالی عراق
  • شناسایی و نابودی منابع مالی تشکیلات تروریستی داعش در عراق
  • عملیات نیروهای فلسطینی علیه عناصر صهیونیست در کرانه باختری