Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@02:19:24 GMT

مهاجم مغضوب بارسلونا، محبوب دل ژاوی شد!

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۲۲۰

مهاجم مغضوب بارسلونا، محبوب دل ژاوی شد!

لوک دی یونگ، مهاجم قرضی بارسلونا از سویا، امیدوار است فصل بعد هم در این تیم باقی بارسلونا بماند.

به گزارش "ورزش سه"، لوک دی یونگ در بازار تابستانی و با صلاحدید رونالد کومان به صورت قرضی از سویا جذب شده و شروع چندان خوبی نیز در باشگاه جدید خود نداشت. اما لوک دی یونگ در هفته های اخیر عملکرد درخشانی از حیث گلزنی داشته و به بهترین مهاجم بارسلونا تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در ال کلاسیکوی سوپرکاپ نیز دروازه رئال مادرید را باز کرد تا به بازیکنی محبوب تر از گذشته نزد هواداران بلوگرانا تبدیل شود.

 

 

اما نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد کادر فنی بارسلونا قبل از کریسمس به لوک دی یونگ اطلاع داده بودند که در نیم فصل دوم به او نیازی ندارند و حتی توافقاتی در مورد انتقال قرضی این بازیکن به تیم کادیز نیز حاصل شده بود. اما این مهاجم هلندی از غیبت دیگر بازیکنان بارسلونا در خط حمله استفاده کرده و فرم خوبی از خود به نمایش گذاشت. کادر فنی بارسلونا از رفتار حرفه ای بودن دی یونگ رضایت داشته و حالا او را بازیکنی مفید قلمداد می کند.

 

دی یونگ احترام اتاق رختکن بارسا و همچنین کادر مربیگری این تیم را به دست آورده و ژاوی همیشه از تلاش و تعهد این بازیکن تمجید کرده است. حالا و بر خلاف یک ماه قبل، شانس ماندن لوک دی یونگ برای فصول بعد در ترکیب بارسلونا افزایش یافته و این بازیکن تلاش می کند در ادامه فصل نیز این روند درخشان و گلزنی های پیاپی را حفظ کند. البته ماندن لوک دی یونگ  در بارسا هنوز قطعی نیست، اما نظر ژاوی نسبت به او به وضوح عوض شده است.

ژاوی مونشن‌گلادباخ بارسلونا لوک دیانگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی مونشن گلادباخ بارسلونا لوک دیانگ لوک دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام زننده ژاوی به یک خبرنگار در واتساپ!

یک خبرنگار اسپانیای فاش کرد که در یکی از پیام‌رسان‌های معروف از سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پیامی توهین آمیز دریافت کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بارسلونا بعد از حذف ناپولی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا – اتفاقی که از سال 202 بی‌سابقه بود - هفته خوبی را سپری کرد اما افشاگری یک خبرنگار اسپانیایی درباره ماجرایی که میان او و ژاوی هرناندس رخ داده بود، کام سرمربی کاتالان‌ها را کمی تلخ کرد.

بعد از بازی، ژاوی با گلایه از انتقادات رسانه‌ها از پوشش اخبار مربوط به تیم او و اشاره به مطلبی با عنوان «احمق اروپا» درباره باخت بارسلونا به شاختار دونتسک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری،  از خجالت خبرنگاران درآمد. او اما فاش نکرد که بابت مطلب فوق با نویسنده آن (رامون بسا) گپی نه چندان صمیمانه داشته اما نویسنده مطلب خودش این کار را انجام داد و فاش کرد که به صورت خصوصی با سرمربی کاتالان‌ها صحبت کرده و توضیح داده که مطلبش نه فقط در نقد بارسلونای تحت هدایت ژاوی، بلکه در نقد عملکرد بارسلوناهای تحت هدایت کیکه ستین و رونالد کومان در اروپا نیز بوده است.

آیندهوون به دنبال خرید قطعی مدافع بارسلونا

شب گذشته (جمعه) اما یک خبرنگار دیگر نیز فاش کرد که تجربه‌ای مشابه را با ژاوی داشته است. مانوئل ژابوا در گفت‌و‌گو با رادیو کادناسر اسپانیا، فاش کرد که سال 2018 که ژاوی هنوز سرمربی بارسلونا نشده بود، در پیام رسان واتساپ پیامی نه چندان محترمانه از این مرد اسپانیایی دریافت کرده است.

او گفت: درست پس از نوشتن یک مطلب درباره کریستیانو رونالدو و انتقاد از تمارض‌های او برای گرفتن پنالتی بود که این اتفاق افتاد. من در آن مطلب اشاره‌ای هم به ژاوی داشتم و نوشتم که بازی تمام نمی‌شد مگر اینکه او بیاید و تصمیم بگیرد که چه کسی لایق بردن بوده است. او بعد از آن چند پیام خصوصی در واتساپ برایم فرستاد که خیلی زننده بودند و من نمی‌خواهم محتوای آنها را فاش کنم، چون خصوصی بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی، تاثیرگذارترین بازیکن فصل جاری لالیگا
  • استعفای ژاوی رمز موفقیت بارسلونا
  • درد امان بازیکن محبوب ژاوی را برید
  • درهای بارسلونا به روی ژاوی باز شد
  • (ویدئو) خلاصه بازی اتلتیکومادرید ۰ - بارسلونا ۳؛ آتش‌بازی پسران ژاوی در وندا متروپولیتانو
  • ژاوی و کسب 5 برد از 5 بازی مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا
  • نظر جالب جرارد پیکه؛ ژاوی در بارسلونا خواهد ماند!
  • مهدی طارمی مغضوب سرمربی پورتو شد
  • ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها نصیب بارسلونا شد
  • پیام زننده ژاوی به یک خبرنگار در واتساپ!