Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@09:05:14 GMT

از ظریف بپرسید!

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۲۳۰

از ظریف بپرسید!

به گزارش خبرگزاری فارس روزنامه کیهان در بخش گفت و شنود در مطلبی تحت عنوان « از ظریف بپرسید!»، نوشت:

گفت: مدعیان اصلاحات و برخی از سایت‌ها و روزنامه‌هایشان بد‌جوری به تکاپو افتاده‌اند و خودشان را به در و تخته می‌زنند که ملاقات آقای خاتمی با جرج سوروس را تکذیب کنند!.

گفتم: چرا وقتی کیان تاجبخش عامل «سیا» و نماینده بنیاد سوروس در اعترافات خود که از تلویزیون پخش شد، به دیدار خاتمی و جرج سوروس اعتراف کرد، آقایان اعتراضی نکردند و به غیرتشان برنخورد و اصلاً به روی خودشان نیاوردند؟!

گفت: چرا تا حالا خود آقای خاتمی ملاقاتش با این سرمایه‌دار صهیونیست و دشمن تابلو‌دار ایران اسلامی را انکار نکرده است؟!

گفتم: برای اینکه می‌داند ملاقات کرده و نمی‌خواهد با انکار آن دروغ گفته باشد!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت: خُب از « کنت تیمر‌من» مسئول سابق میز ایران در «سیا» بپرسند و یا از «استیون کلمنز» که در ملاقات حضور داشته سؤال کنند و یا از مدیر نشریه «نیوز مکس» بپرسند و یا از «ریچارد بلوم» دوست و مشاور کارتر بپرسند و یا‌...‌!

گفتم: اصلاً چرا راه دور بروند؟ از آقای ظریف بپرسند!.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه آزادی ۸ نفر از زندانیان مالی در استان تهران فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی القاصی مهر در حاشیه ملاقات مجازی با زندانیان طی سخنانی به تأکیدات ریاست قوه قضائیه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: پیگیری ویژه امور زندانیان، رسیدگی به مسائل و مشکلات زندانیان به‌خصوص آن دسته از زندانیانی که صرفاً به‌دلیل رد مال در زندان حضور دارند و بعضاً مدت بازداشت و نگهداری آن‌ها طولانی مدت شده است، مورد تاکید و توجه ویژه قرار گرفت.

وی با بیان این که در ادامه سلسله ملاقات‌های مجازی با زندانیان با تعدادی از مددجویان ملاقات به‌عمل آمد، گفت: در نتیجه زمینه آزادی تعداد هشت نفر از زندانیان متأهل و دارای فرزند که صرفاً به‌دلیل رد مال در زندان حضور داشتند، از محل کمک خیرین و ستاد مردمی دیه فراهم شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در سال ۱۴۰۲ مجموعاً شش هزار و ۹۸۴ نفر از زندانیان از نهادهای ارفاقی از جمله عفو، آزادی مشروط و پابند الکترونیک بهره‌مند شدند.‌

القاصی مهر همچنین از رهایی از قصاص ۵۸ نفر از محکومان در پی گذشت اولیای دم طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: این اتفاق با پیگیری‌ها و تلاش‌های شوراهای حل اختلاف استان تهران در طول سال ۱۴۰۲ رخ داد.

کد خبر 6058687

دیگر خبرها

  • زمینه آزادی ۸ نفر از زندانیان مالی در استان تهران فراهم شد
  • موافقت با خواسته زندانی مادر برای سال نو
  • خبر جدید از پرونده قتل داریوش مهرجویی / قاتل اعترافاتش را انکار کرد
  • رمزگشایی از پرونده قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش / چرا قتل را انکار کردند؟
  • رمزگشایی از پرونده قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش؛ چرا قتل را انکار کردند؟
  • ملاقات دو سرمربی مهم ورزش ایران (عکس)
  • حرف‌های عباس قادری در ملاقات با رئیسی
  • از کاندیداها اصرار از شورای نگهبان انکار؛ کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟
  • ملاقات و خوش و بش سادیو مانه و روبرتو فیرمینو پس از پایان دیدار النصر و الاهلی / فیلم
  • ادامه پس‌لرزه عکس گرفتن طلبه قمی از یک زن | شرعی نبود!