Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@10:48:43 GMT

استقلال را در دور برگشت می‌گیریم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۲۴۱

استقلال را در دور برگشت می‌گیریم

در آستانه دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شاگردان گل‌محمدی با کسب پیروزی در هفته پایانی دور رفت فاصله خودشان را همچنان در نزدیکی صدر و با تیم استقلال حفظ کردند.

اسماعیل حلالی، درباره شرایط پرسپولیس در دور رفت و همچنین بازی آخر مقابل فجرسپاسی و البته دیدار مقابل ذوب‌آهن اظهاراتی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پرسپولیس فجرسپاسی را شکست داد ولی همچنان عده‌ای معتقدند این تیم خوب بازی نکرده است؟

من نظرم کاملا بر عکس است و اتفاقا پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. خیلی خوب موقعیت ایجاد کرد و شانس گلزنی اش زیاد بود ولی فقط یک بار موفق شد گل بزند. مهم برد بود که در این بازی به دست آوردیم. تیم ما رفته رفته تیم‌تر می‌شود و دیدیم که با وجود همه مشکلات باز هم فاصله اش در صدر جدول را حفظ کرد. پرسپولیس در این فصل تغییرات زیادی در خط دفاع داشت و قبلاً به این راحتی گل نمی‌خورد. حالا هم کم‌کم دوباره تبدیل به همان تیمی می‌شود که سخت گل می‌خورد.

به نظر شما فاصله کم امتیازی پرسپولیس با تیم استقلال در صدر جدول قابل جبران است؟

اولا فاصله ما با تیم استقلال یک امتیاز است. دوماً برخی تیم‌ها با امتیاز اهدایی شرایط بهتری پیدا کردند ولی از طرفی باید درباره باشگاه استقلال بگوییم که این تیم با امکانات خوبی وارد لیگ شد. هر چقدر پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذاری از دست داد استقلال نفرات خوبی را جذب کرد و تیم پر مهره‌های بست. به ویژه در موضوع جذب بازیکن خارجی برخی تیم‌ها با این که بدهی‌های زیاد ارزی داشتند ولی توانستند در ابتدای فصل مهره‌های خارجی بگیرند ولی متاسفانه به پرسپولیس چنین اجازه‌ای ندادند. هنوز هم این موضوع برای کسی مشخص نشده که چرا با این همه بدهی ارزی برخی تیم‌ها توانستند بازیکن بگیرند ولی پرسپولیس اول فصل نتوانست. شک نداشته باشید در دور برگشت نتایج نسبت به دور رفت برای پرسپولیس تغییر می‌کند.

بازی با ذوب‌آهن را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بازی در جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است چون مسابقه تک حذفی است. پرسپولیس باید با هوشیاری بیشتری به بازی برود. نباید به حریف فضا بدهیم. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب مثل فوتبالی که جلوی فجر به نمایش گذاشتیم این بازی را ببریم و به دور یک چهارم برسیم.

حرف باقیمانده‌ای دارید؟

در  بیست روز تعطیلی یک فرصت خوبی برای پرسپولیس به وجود می‌آید که مصدومانش برسند و این تیم بازیکنان خوبی بگیرد. پرسپولیس باید یک فوروارد درجه یک و عالی جذب کند . الان هم که آل‌کثیر مصدوم شده! ما باید این شرایط را در دور برگشت نداشته باشیم که با مصدومیت یک بازیکن خط حمله تیم از کار بیفتد.

بیشتر بخوانید: پست جنجالی ستاره قرمزها علیه سرمربی/عکس تلاش رئال برای فروش بازیکنان مازاد به بن سلمان درویش: وارث حجم زیادی از بدهی‌ها هستیم

253 256

کد خبر 1593355

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی با پنالتی رفت، با پنالتی برگشت!

آفتاب‌‌نیوز :

محمد حسین کنعانی زادگان در مصاف این هفته پرسپولیس و پیکان زننده هر دو گل قرمز‌ها بود. او در ثانیه‌های آخر بازی می‌توانست هتریک کند، اما ضربه پس سر او با اختلاف اندک از کنار تیر دروازه بیرون رفت.

کنعانی زادگان در این مسابقه تاثیر زیادی در موفقیت تیمش داشت تا هواداران و مربیان پرسپولیس بار دیگر حسرت نبودن او در دربی را بخورند. کنعانی‌زادگان بازی قبل، یعنی مهم‌ترین بازی سال، به دلیل محرومیت غایب بود و از این بازی دوباره به ترکیب تیمش برگشت.

اما نکته جالب این است که شکل رفتن و برگشتن او به ترکیب پرسپولیس کاملاً مشابه بود. کنعانی‌زادگان در جدال هفته نوزدهم برابر فولاد اخطار گرفت که به زعم تمام کارشناسان نادرست بود و داور اشتباه کرد. او در آن بازی هم درخشان بود، یک پاس گل داد که باز هم داوران به اشتباه آفساید گرفتند. اوج هنرنمایی او در زدن ضربه پنالتی و گل برتری پرسپولیس بود...

یعنی کنعانی‌زادگان در مقابل فولاد هم اخطار گرفت و هم پنالتی را به گل تبدیل کرد تا تیمش برنده از میدان خارج شود و خودش دربی را از دست بدهد.

بلافاصله بعد از دربی در مصاف مقابل پیکان او به ترکیب پرسپولیس برگشت و این بار هم دوباره اخطار گرفت، دوباره پشت ضربه پنالتی ایستاد و دوباره ضربه‌اش را گل کرد. در تمام سال‌هایی که کنعانی‌زادگان در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران و قطر و تیم ملی بازی کرده او همیشه پنالتی‌هایش را به گل تبدیل کرده است. او که حالا پنالتی زن اول پرسپولیس در غیاب گولسیانی است، همیشه به یک شکل ثابت پنالتی می‌زند! با پای راست، زمینی به سمت چپ خودش و سمت راست دروازه‌بان، با فاصله نیم متری از تیرک دروازه و جالب اینکه چه در لیگ ستارگان قطر و چه در لیگ برتر ایران و یا بازی‌های تیم ملی، هیچ دروازه‌بانی هنوز موفق به گرفتن ضربه پنالتی او نشده است!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کنعانی با پنالتی رفت، با پنالتی برگشت!
  • جریمه یک میلیاردی برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس
  • فدراسیون استقلال و پرسپولیس را نقره داغ کرد
  • اعلام آرای انضباطی خاطیان دربی | استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی داربی ۱۰۳؛ استقلال و پرسپولیس نقره‌داغ شدند
  • فرشاد فرجی: رقابت با استقلال؟ سپاهان و تراکتور هم تیم‌های خوبی هستند
  • سیدجلال حسینی: استقلال با بسته بازی کردن شرایط را سخت کرده بود
  • رقابت قهرمانی فقط بین پرسپولیس و استقلال نیست
  • واکنش فرشاد فرجی به رقابت پرسپولیس و استقلال در صدر جدول
  • کنعانی با گل پنالتی به ترکیب پرسپولیس برگشت