Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@06:47:50 GMT

نحوه استفاده از دو اکانت واتساپ در آیفون

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۲۵۲

نحوه استفاده از دو اکانت واتساپ در آیفون

 

روزانه در سایت «نبض فناوری» گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون اخبار فناوری، استارتاپ‌ها و رویدادهای حوزه تکنولوژی تهیه و منتشر می‌گردد.

گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض فناوری» ( https://nabzefanavari.ir ) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

  نحوه استفاده از دو اکانت واتساپ در آیفون   رندرها و مشخصات جدیدی از گلکسی S22 پلاس منتشر شد

 

نوسان بیت‌کوین ادامه‌دار شد   تولید اولین ون تمام برقی برای مشتاقان طبیعت گردی

 

پرچمدار موتورلا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسیلی!   باید از کارسازان پروژه‌های هوش مصنوعی حمایت کرد| مدیران ارشد رغبتی به اجرایی کردن این فناوری ندارند    


 

 

اخبار تکنولوژی و فناوری قیمت گوشی اخبار ارز دیجیتال  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین واتس آپ آیفون گلکسی S22 پلاس سامسونگ نبض فناوری ارز دیجیتال رمزارز بیت کوین ون تمام برقی طبیعت گردی هوش مصنوعی نبض فناوری مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتانی نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی

تکنولوژی خاص بکار رفته در کتونی های رانینگ و پیاده روی نایکی ویژگیهایی به اونها داده که هنگام دویدن، به زانو ها فشاری وارد نشده و باعث آسیب به مهره های کمر نشود.

کتونی مناسب، اولین و کاربردی ترین وسیله موردنیاز برای انجام فعالیت های ورزشی از جمله رانینگ و پیاده روی می باشد. کتانی های رانینگ و پیاده روی هرکدام به طور مجزا دارای ویژگی ها و مشخصات متفاوت می باشند. بهتر است برای انجام هر فعالیت ورزشی، از کتانی مناسب آن، استفاده شود. برند نایکی، برندی موفق در تولید انواع کتونی از جمله کتونی نایکی رانینگ و پیاده روی می باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی کفش نایکی مخصوص پیاده روی و دویدن، انواع کفش پیاده روی نایکی، کتونی نایکی رانینگ و موارد مرتبط آشنا کنیم تا شما شناخت کافی جهت انتخاب و خرید کتونی نایکی مناسب برای فعالیت خود داشته باشید. فروشگاه کتونی ال ای فروشگاهی معتبر در زمینه عرضه انواع مختلف کتونی ها از برندهای پرطرفدار نظیر نایکی است که شما می توانید برای خرید یک کفش با کیفیت هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی به این فروشگاه مراجعه نمایید.

انواع کتونی نایکی رانینگ

اولین کتونی های مخصوص رانینگ، توسط کمپانی نایکی طراحی و تولید شدند. کتونی های نایکی رانینگ دارای ویژگی هایی می باشد که هنگام دویدن، به زانو ها فشاری وارد نشده و باعث آسیب به مهره های کمر نشود. کتونی های رانینگ باید دارای تنفس پذیری مناسب، انعطاف پذیری، زیره، رویه و کفی مناسب باشند.

نایک ایر مکس ۲۷۰

یکی از مدل های کتونی نایکی رانینگ مدل نایک ایرمکس ۲۷۰ می باشد که در این مدل زیره میانی دارای کیسه های انعطاف پذیر پر از گاز می باشد که تحت فشار قرار گرفته و از قسمت بیرونی قابل مشاهده می باشند.

Nike Guide10

این مدل از کفش های نایکی مخصوص دویدن دارای وزن سبکی بوده و بالشتک هایی دارد که به شما کمک می کند مسافت طولانی را بدون خستگی طی کنید. فوم کفش و رویه آن به گونه ای طراحی شده که به شما نیروی لازم برای دویدن را خواهد داد. همچنین توری های موجود در رویه آن، بهترین کیفیت را داشته و تنفس پذیری بالایی نیز دارند.

نایک پگاسوس توربو

کفش های مدل پگاسوس توربو دارای بهترین کیفیت فوم های زیرین کش می باشد که شما را قادر می سازد کیلومترها بدون احساس خستگی بدوید. این مدل از کفش های رانینگ نرم و سبک بوده و مطابق با فرم پا می باشد. جنس رویه های این مدل به گونه ای است که قابلیت تنفس پذیری بالایی داشته و از عرق کردن پا حین دویدن جلوگیری می کند.

دلایل محبوبیت کفش رانینگ نایکی

کفش های رانینگ نایکی کاملا فرم قالب پا را به خود می گیرند. همچنین این کفش ها بسیار سبک بوده و جنس رویه آن ها به گونه ای است که تنفس پذیری بالایی داشته و از عرق کردن پا حین دویدن جلوگیری خواهد کرد. کفش های نایکی رانینگ دارای ضربه گیری قوی بوده که همین ویژگی سبب می شود تا کمترین آسیب به پاها حین دویدن وارد شود.

ویژگی های کفش پیاده روی نایکی

کفش های پیاده روی نایکی به دلیل راحتی، نرمی، انعطاف پذیری و ویژگی های مثبتی که دارد، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. ویژگی های کفش پیاده روی نایک عبارتند از:

وزن سبک

کفش های پیاده روی نایکی به دلیل متریال سبک و کم وزنی که در آن ها به کار رفته، باعث می شود در حین استفاده از این کفش ها، احساس فشار و سنگینی روی پای خود نداشته باشید.

بالشتک

در کفش های نایکی، برای کاهش فشار روی پا و راحتی، بالشتک هایی قرار دارد که با شکل پا سازگاری دارند و از آن پشتیبانی می کنند.

انعطاف پذیری

در انواع کفش پیاده روی نایکی، انعطاف پذیری بالای کفش، باعث دوام بیشتر کفش و راحتی هنگام پیاده روی می شود. همچنین فشار وارده به پا کمتر شده و به راحتی امکان جابجایی و حرکت وجود دارد.

تنفس پذیری

جنس رویه کفش های نایکی به گونه ای است که باعث تهویه هوا شده و از رشد قارچ و میکروب در پاها، درحین پیاده روی و فعالیت ورزشی جلوگیری خواهد کرد.

تنوع طرح و مدل

کفش های نایکی تنوع بسیار بالایی داشته و هرکس مطابق با سلیقه خود می تواند آن را انتخاب کند. در فروشگاه کتونی ال ای (katoni-la.com)، انواع مدل های کفش های نایکی مطابق با هر سلیقه ای را می توانید پیدا کنید.

فناوری های به کار رفته در کفش پیاده روی نایک air zoom

این تکنولوژی که در قسمت جلوی پا و لایه میانی کفش ها قرار گرفته است باعث ایجاد حرکت های فنری و ارتجاعی خواهد بود. البته به دلیل الگو های دایره ای شکل که در بخش زیره کفش وجود دارد، این تکنولوژی قابل دیدن نخواهد بود. این فناوری بکار رفته باعث واکنش سریع کاربر و همچنین حفظ تعادل خواهد بود.

Nike air

استفاده از کپسول های گازی در قسمت میانی کفش که مانند بالشتک های منعطف عمل می کند، باعث ایجاد حس نرمی و راحتی خواهد بود و از پاها در برابر ضربه جلوگیری می کند. این تکنولوژی باعث می شود فشار وارده بر روی پاها کمتر شده و باعث کاهش وزن کفش نیز می شود.

Air max

این تکنولوژی به این صورت می باشد که در بخش میانی کف کفش، لایه های هوایی قرار گرفته است که باعث کاهش فشار وارد شده به پا و همچنین راحتی و بهبود فعالیت و عملکرد کاربران خواهد بود. استفاده از کفش های نایکی با این تکنولوژی باعث احساس خستگی کمتر در حین فعالیت می باشد.

Flyknit

این تکنولوژی با هدف ایجاد ساختاری مقاوم و سبک در کفش، ایجاد شده است. در این تکنولوژی، استفاده از مواد اضافی در کفش کاهش پیدا کرده و کفش استحکام بالایی دارد. در این فناوری از نخ و الیاف نرم استفاده شده که موجب تنفس پذیری بالای کفش خواهد بود.

راهنمای خرید کتانی نایکی مناسب پیاده روی و رانینگ

کتانی نایکی رانینگ از کجا بخریم؟ برای خرید یک کتونی خوب و با کیفیت، حتما باید از یک فروشگاه معتبر خریداری کرد. فروشگاه کتونی ال ای یک فروشگاه معتبر و دارای جدیدترین و متنوع ترین انواع کتونی از جمله انواع کفش پیاده روی نایکی و انواع مختلف کتونی نایکی رانینگ زنانه و کتونی نایکی رانینگ مردانه با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه خواهد بود. خرید از فروشگاه کتونی ال ای هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری امکان پذیر می باشد. شما می توانید برای مشاهده ی مدل های جدید و متنوع انواع کتونی های کپی به سایت کتونی ال ای مراجعه نمایید.

جمع بندی

کتانی های نایکی، کتونی های بسیار جمع و جور و سبک بوده که با تکنولوژی های بروز و پیشرفته ای که در آن به کار رفته است، مورد استقبال بسیاری از افراد و کاربران قرار گرفته است. تکنولوژی هایی مانند nike air, air zoom, flyknit و غیره باعث می شود که این کفش ها انعطاف پذیری خوب و تنفس پدذیری بالایی داشته و همچنین فشار وارده بر روی پاها را هنگام پیاده روی و رانینگ کاهش خواهد داد. شما می توانید با خرید کتونی های نایکی از فروشگاه کتونی ال ای، یک پیاده روی یا دویدن لذت بخش را تجربه کنید.

کد خبر 737056

دیگر خبرها

  • راهنمای جامع جلوگیری از تعلیق اکانت واتس اپ و بازیابی آن
  • با راه‌اندازی ۱۹ سایت، ۴۳ روستای دیگر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • وقتی سنگ به تن ساختمان پُرُو می‌شود؛ جلوگیری از ضایعات مصالح با فناوری
  • کتانی نایکی مناسب رانینگ و پیاده روی
  • (تصاویر) درج نام «خلیج فارس» در تصویر اکانت رسمی ناسا
  • ده روند برتر تکنولوژی در صنایع فولاد (روایت اول: هوشمندسازی فولاد)
  • درج نام «خلیج فارس» در تصویر اکانت رسمی ناسا از زمین (عکس)
  • (عکس) تصویر اکانت رسمی ناسا با استفاده از نام «خلیج فارس»
  • فراخوان طراحی تندیس سی‌و یکمین جشنواره دانشجویان نمونه منتشر شد
  • پیام زننده ژاوی به یک خبرنگار در واتساپ!