Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قم -دکتر حیدری، معاون وزیر بهداشت در کمیته تخصصی نشست استانی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در قم گفت: در ابتدا از همه تلاش‌ها و زحماتی که تیم‌های بهداشتی و درمانی در راستای مقابله با کرونا انجام داده اند، قدردانی می‌کنم.

او گفت: توفیق خدمت در شهر مقدس قم امر بسیار مهمی است که نباید دست کم بگیریم و باید با تمام توان برای خدمات رسانی به جامعه گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر بهداشت با تاکید بر اهمیت ترویج فرزندآوری گفت: باید بکوشیم تا جایی که می‌توانیم  به جوانی جمعیت کشور کمک کنیم.

دکتر حیدری گفت: باید برای مباحث پیش از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج برنامه و پکیج آموزشی ارائه دهیم.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش ازدواج زوج های جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در استان مرکزی تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی عظیمی زاده عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کی از مأموریت‌های ذاتی این نهاد، غنی‌سازی اوقات فراغت است و در این راستا امسال سامانه‌ای راه‌اندازی شد.

وی افزود: در سال جاری سه اردوی راهیان پیشرفت برگزار شده و این مهم مد نظر رهبر معظم انقلاب است که باید با جدیت ادامه داشته باشد.

عظیمی‌زاده با بیان اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان یکی از اولویت‌های این اداره‌کل است و بالغ بر ۲۸ دستگاه عضو این ستاد هستند، افزود: چهار جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان سال جاری در این استان برگزار شد و موضوعات حوزه جوانان پیگیری شد.

وی ادامه داد: استان مرکزی جزو سه استان پیر کشور است و نرخ فرزندآوری کشور یک و ۶ دهم درصد و در استان یک و ۲ دهم درصد است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه ۷۵ کارگاه پیش از ازدواج در سال جاری برای ۲ هزار ۷۷۱ نفر برگزار شده، گفت :۵۸۸ جلسه مشاوره رایگان نیز در سال جاری برگزار شده همچنین به منظور تسهیل ازدواج تفاهم‌نامه‌ای با عنوان ازدواج آسان تحت عنوان وصال شیرین منعقد شده است.

دعوت ۱۵ نفر بانوان ورزشکار به تیم ملی

معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز با بیان اینکه استان مرکزی در سال جاری میزبان ۱۲ مسابقه قهرمان کشوری بود و ۳۲۵ بانوی ورزشکار را به مسابقات قهرمانی کشور اعزام کرد، افزود: تعداد بانوان ورزشکار دعوت شده این استان به اردوی تیم ملی به ۴۲ نفر رسید و ۱۵ نفر نیز به عضویت تیم‌های ملی درآمدند.

زهرا عراقیه افزود: چهار بانوی مربی استان مرکزی نیز در تیم‌های ملی حضور داشتند و تعداد داوران در رویدادهای آسیایی و بین‌المللی هم به ۶ نفر رسید.

وی با بیان اینکه استان مرکزی امسال میزبان برگزاری هشت اردوی تیم ملی بانوان بود و ۴۰۴ مقام کشوری را به خود اختصاص داده است، گفت: ۲۷ مورد برگزاری دوره‌های مربیگری، ۲۷ مورد داوری بانوان، تعداد برگزاری دوره‌های بازآموزی، ۴۰ مورد، تعداد بیمه شدگان ورزشی بانوان استان مرکزی به ۴۱ هزار و ۶۴۱ نفر و تعداد نواب رؤسای ورزشی به ۴۸ نفر رسید.

کد خبر 6057620

دیگر خبرها

  • لزوم اقدامات فرهنگی برای جوانی جمعیت آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به بیش از یک هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت در قم
  • ۷۵ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در استان مرکزی تشکیل شد
  • بازدید وزیر بهداشت از واحدهای ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران
  • طرح جوانی جمعیت
  • تبیین جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها
  • نرخ باروری در چهاربرج دو ونیم درصداست
  • اولین تذکر نوروزی به یک مسئول | کدام خدمات درمانی در نوروز ارائه نمی شود؟
  • فعالیت ۱۴۰ مرکز مشاوره سلامت رفتاری در کشور
  • آخرین آمار ثبت شده ازدواج دانشجویی در سامانه همرسان