Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@07:48:30 GMT

بارش برف در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۲۵۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 10 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بارش برف باعث خوشحالی مردم استان ایلام شده است، طبق اعلام هواشناسی بارش‌ها تا فردا در استان ادامه دارد.

کد خبر 5401452.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران ایلام بارش برف بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا برف و کولاک بارش باران سیلاب گرگان ایلام اردبیل شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام در آماده باش کامل

مجتبی میهن پرست معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام در جلسه‌ای که به منظور آمادگی برای مقابله با پیامد‌های سیستم بارشی پیش رو در استانداری ایلام تشکیل شد، اظهار کرد: فعالیت این سامانه پرقدرت بارشی از اواخر روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه در استان خواهد بود که هشدار سطح قرمز نیز با توجه به شدت بارش‌ها صادر شده است.
 وی افزود: دامنه پراکنش این سیستم بارشی قوی کل استان را در برمی گیرد؛ اما گستره و شدت فعالیت آن در نواحی جنوبی بیشتر است.

میهن پرست تشریح کرد: این سامانه بارشی پرقدرت موجب بروز سیلاب، روان آب و طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌شود و مردم از نزدیک شدن و اتراق در حریم رودخانه ها، خشکه رود‌ها و رودخانه‌های فصلی پرهیز کنند.

وی ادامه داد: باتوجه به این که بیشتر مردم استان تعطیلات نوروز را در زیر چادر‌ها و در دامان طبیعت سپری می‌کنند؛ باید نسبت به استحکام چادر و همچنین احتمال خطر بروز سیلاب در محل سکونت خود اطمینان داشته باشند.

وی مطرح کرد: اصابت صاعقه، رعد و برق، بارش‌های رگباری بهاری، مه آلودگی در جاده‌های کوهستانی و گردنه ها، بارش تگرگ و وزش باد از پیامد‌های جوی این سیستم خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان ایلام ادامه داد: دامداران و کوهنوردان از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.

وی تصریح کرد: به علت شدت بارش‌ها و وزش باد احتمال آسیب به سازه‌های سبک، سرشاخه درختان، ایستگاه‌های پمپاژ آب مجاور رودخانه ها، تخریب دهانه پل‌ها و ریزش و رانش وجود دارد.

میهن پرست نسبت بر لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های هدایت روان آب و آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان تأکید کرد.

بیگلریان، مدیرکل مدیریت بحران استان نیز در حاشیه این نشست، گفت: ۴۹ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و شهری اورژانس با ۵۰۰ نیروی امدادی و هلال احمر نیز با ۲۱ گروه به صورت آماده باش و ۳ گروه واکنش سریع که به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند، در حالت آماده باش کامل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آبدانان با ۸۸ میلی متر بارندگی رکورددار بارش‌ها در ایلام
  • آبدانان با ۸۸ میلی متر بارندگی رکورددار بارش ها در ایلام
  • طغیان رودخانه های فصلی ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • اولین تصاویر از آغاز طوفان بارشی در ایران | حجم شدید بارش باران را ببینید
  • (ویدئو) هم‌اکنون؛ بارش شدید باران در دهلرانِ ایلام
  • بارش تندری همزمان باران و تگرگ در زنجیره علیا از توابع استان ایلام
  • بارش باران _ پارک کودک شهر ایلام
  • (ویدئو) تصاویری حیرت‌انگیز از بارش شدید باران در ایلام
  • ایلام در آماده باش کامل
  • باران با دست پُر در راه ایلام است