Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@11:41:52 GMT

نتایج هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال + جدول

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۲۶۶

نتایج هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال + جدول

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم‌های سپاهان، کراپ، مقاومت، زندی بتن، فولاد زرند و فرش آرا به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _۲۶ دی ماه_ هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال با هفت دیدار برگزار شد.

تیم فوتسال کراپ الوند میزبان گیتی پسند بود که با نتیجه شش بر چهار این تیم را شکست داد و با ۴۰ امتیاز در رده دوم قرار گرفت، گیتی پسند هم با ۴۳ امتیاز صدر نشین باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتسال مقاومت البرز رو در روی مس سونگون صف آرایی کرد که با نتیجه چهار بر یک این تیم را از پیش رو برداشت. مقاومت با ۳۷ امتیاز در رده پنجم و مس سونگون با ۳۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد مقابل زندی بتن کلاردشت به میدان رفت که با نتیجه یک بر هفت از این تیم شکست خورد و با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت و زندی بتن با ۲۰ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه رو در روی فردوس قم قرار گرفت که دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند. سن ایچ با ۳۸ امتیاز در رده چهارم و فردوس قم با ۲۰ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفتند.

تیم فوتسال فولادزرند به مصاف راگا شهر ری رفت که با سه گل این تیم را شکست داد و با ۳۸ امتیاز در رده چهارم جای گرفت. راگا هم با ۱۵ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

تیم فوتسال سپاهان اصفهان میزبان شهروند ساری بود که با دو گل این تیم را شکست داد و با ۲۳ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت. شهروند ساری هم با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت.

تیم فوتسال فرش آرا مقابل حفاری به میدان رفت که با نتیجه نزدیک پنج بر چهار این تیم را شکست داد. فرش آرا با ۲۴ امتیاز در رده ششم و حفاری با ۸ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

جدول این رقابت‌ها در پایان هفته هجدهم به شرح زیر است:

کد خبر 549259

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال ایران تیم فوتسال مس سونگون لیگ فوتسال تیم فوتسال شهروند ساری تیم فوتسال سن ایچ ساوه تیم فوتسال سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم را شکست امتیاز در رده تیم فوتسال هفته هجدهم قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس موقتا به استقلال رسید

آفتاب‌‌نیوز :

تمام دیدارهای هفته بیست یکم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) برگزار می‌شود که از ساعت ۱۸:۴۵ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران، مس رفسنجان و ذوب‌آهن و نیز سپاهان و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند و از ساعت ۱۹ نیز سه دیدار ملوان و صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان و فولاد، شمس‌آذر قزوین و تراکتور آغاز شد. آخرین دیدار این هفته هم از ساعت ۲۱ بین دو تیم هوادار و استقلال برگزار می‌شود.

نتایج بازی‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:

پرسپولیس ۲ - ۰ پیکان

گل‌ها: محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقایق ۳۹ و ۵۳ برای پرسپولیس

شرح گل‌ها: پس از آنکه ریگی توانست با اشتباه محاسباتی بازیکن پیکان یک پنالتی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد، کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳۹ از روی نقطه پنالتی با یک ضربه مطمئن گل اول سرخپوشان را در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند. در دقیقه ۵۳ نیز این مدافع پیش‌تاخته پرسپولیس توانست ارسال خوب مهدی ترابی را با یک ضربه سر در نزدیکی محوطه شش قدم راهی دروازه پیکان کند.

آلومینیوم اراک ۱ - ۰ نساجی مازندران

گل‌ها: امیر نوری

شرح گل‌ها: آلومینیوم اراک در دقیقه ۴۴ توسط امیر نوری با یک سوپرگل توپ ارسالی را به تور دروازه نساجی چسباند. نوری با یک والی زیبا توپ را روانه دروازه حریف کرد که پس از اصابت به تیرک دروازه اولین گل این دیدار به ثمر رسید.

مس رفسنجان ۲ - ۲ ذوب‌آهن

گل‌ها: فریبرز گرامی و رامتین سلیمان زاده (گل‌به خودی)  برای ذوب‌آهن

شرح گل‌ها: ذوب‌آهن در دقیقه سوم این مسابقه توانست از توپ ارسالی به درون محوطه جریه مس رفسنجان استفاده کند و فریبرز گرامی پس از دفع توپ اشتباه مدافع مس، گل اول این دیدار را به ثمر برساند. ذوب‌آهنی‌ها در دقیقه ۱۵ اما توپ را از سمت راست به روی دروازه مس رفسنجان ارسال کردند که با اشتباه مهلک رامتین سلیمان‌زاده دروازه این تیم به اشتباه باز شد و ذوب‌آهن به گل دوم خود رسید.

دو گل ذوب‌آهن در نیمه نخست بی پاسخ نماند و مسی‌ها در دقیقه ۴۲ توانستند با شوت زیبا و دقیق جلال الدین علی محمدی به گل اول خود برسند. در ادامه نیز  محمدمهدی محبی با پاس گل سجاد شهباززاده در دقیقه ۷۶ پس از دریبل مدافع حریف در یک شرایط سخت توانست گل دوم مس رفسنجان را به ثمر رساند.  

سپاهان ۱ - ۰ گل گهر سیرجان

گل‌ها: رضا شکاری برای سپاهان

شرح گل‌ها: فرشاد احمد زاده با یک توپ ربایی هوشمندانه و یک پاس زیبا، رضا شکاری را در دقیقه شش در موقعیت خوبی گلزنی قرار داد و این بازیکن با یک بغل پای ساده به تیم قبلی خود گلزنی کرد و اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

ملوان ۱ - ۰ صنعت نفت آبادان

گل‌ها: محمدرضا سلیمانی

شرح گل‌ها: شاگردان مهدی تارتار در دقیقه ۶۷ توانستند توسط محمدرضا سلیمانی به گل اول خود دست یابند؛ این بازیکن پس از اشتباه مدافع حریف در دفع توپ، با دریافت یک پاس در عمق زیبا پس از یک چرخش و ضربه‌ای منحصر به فرد گل اول قوهای سپید را به ثمر رساند.

استقلال خوزستان ۰ - ۰ فولاد

گل‌ها: 

شرح گل‌ها:

شمس‌آذر قزوین ۰ - ۱ تراکتور

گل‌ها: مهدی حسینی برای تراکتور

شرح گل‌ها: مهدی حسینی در دقیقه ۲۴ توانست پاس کات بک رحمان جعفری را با یک ضربه بغل پا تبدیل به گل کند و اولین گل شاگردان خمس در خانه حریف را به ثمر برساند.

هوادار ۰ - استقلال ۰ (ساعت ۲۱)

گل‌ها: 

شرح گل‌ها:

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لیگ یک/ صدر باز هم عوض شد، ۴ مدعی و ۲ صعودکننده
  • خیبر یک گام به لیگ برتر نزدیک شد/ شکست چادرملو برابر مس سونگون
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس موقتا به استقلال رسید
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس ۲ بر صفر جلو افتاد
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ سپاهان، گل‌گهر را غافلگیر کرد
  • قهرمانی نه، داربی زنان تهرانی برای بقا در لیگ!
  • نساجی به دنبال انتقام از آلومینیوم
  •  برنامه و ساعت بازی‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • توپخانه اشتوتگارت: سه گل در کیسه هوفنهایم
  • شکست یاران کریمی در هفته سی‌ام لیگ ترکیه