Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین امینیان یکشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بارش برف و کولاک در همه مناطق شهرستان از عصر امروز تشدید شده است، افزود: تردد در محورهای اصلی شهرستان از جمله آزادراه پیامبر اعظم(ص)، جاده هشترود - مراغه و هشترود - قره‌چمن نیز به کندی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: جاده‌ها در برخی از مناطق با کولاک شدید و بارش برف همراه است و بر اساس پیش‌بینی‌ها، بارش برف در ساعات آینده ادامه خواهد داشت لذا رانندگان باید از تردد غیرضروری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از مسدود بودن محور هشترود - بستان آباد - تیکمه‌داش  معروف به «ائل‌یولی» خبر داد و افزود: محور هشترود -  ذوالبین باز اما با کولاک شدید و بارش برف همراه بوده و محور ذوالبین _ بایقراکوه بسته است.

فرماندار هشترود اظهار داشت: بنا به گزارش راهداری و بخشداریها اکنون راه حدود ۱۵۰ روستای این شهرستان بسته است.

به گفته «امینیان» و بر اساس پیش‌بینی‌ها و هشدارهای هواشناسی، بارش برف تا بامداد روز دوشنبه در هشترود ادامه خواهد داشت.

وی از عموم رانندگان و مسافران خواست در صورت ضروری بودن سفر شبانه، ضمن رعایت کردن نکات ایمنی، قبل از تردد در جاده‌ها خودرو خود را به زنجیرچرخ، سوخت کافی و لباس گرم مجهز کرده و از سالم بودن خودرو خود اطمینان حاصل کنند. 

وی همچنین توصیه کرد که رانندگان قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های «۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸»، «۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹» و «۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵» از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

برچسب‌ها هشترود بارش برف مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود بارش برف مراغه هشترود بارش برف مراغه بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های شمال قفل شد/ ترافیک پرحجم در محورهای شمالی

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک در محورهای اصلی مازندران پر حجم گزارش شده و شاهد موج اول ترافیک نوروزی هستیم.

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی به مازندران اظهار داشت: به منظور تخلیه بار ترافیکی رفت و آمد وسایل نقلیه از جاده چالوس مسیر شمال به جنوب و در مسیر آزادراه تهران ـ شمال مسیر شمال به جنوب ممنوع شده است.

وی افزود: هم اکنون وضعیت ترافیکی در محور کندوان پرحجم و سنگین بوده و جاده از جنوب به شمال یکطرفه است.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه هم اکنون ترافیک در جاده چالوس پرحجم است خاطرنشان کرد در محور هراز نیز در محدوده لاسم، پل تکاور، آب اسک دررمسیر تهران به آمل شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی افزود: در محور سوادکوه نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در هر دو محور رفت و برگشت گزارش شده ولی در محور کیاسر شاهد ترافیک عادی و روان هستیم.

وی با توصیه به مسافران گفت: رانندگان با توجه به اینکه ترافیک نوروزی آغاز شده است از شتاب در جاده بپرهیزند و با سرعت مطمئن در جاده حرکت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: رانندگان از تخلفات حادثه‌ساز در محورهای پر ترافیک پرهیز کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

جهان تاب ادامه داد: اگر در حین ارتکاب به جرائم راهنمایی و رانندگی خودرو به پارکینگ منتقل شود آزادسازی خودرو تا بعد نوروز زمان می‌برد گفت:امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین سهم بسزایی در کاهش تصادفات نوروزی داشته باشند.

او از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885552

دیگر خبرها

  • رانندگان توصیه‌های ایمنی برای کاهش حوادث را جدی بگیرند
  • جاده‌ها و محور‌های استان همدان لغزنده و ترافیک پرحجم است
  • ترافیک نوروزی در جاده‌های مازندران
  • جاده‌های شمال قفل شد/ ترافیک پرحجم در محورهای شمالی
  • ترافیک پرحجم در محورهای مازندران؛ جاده‌های شمال قفل شد
  • اسباب‌کشی در عید نوروز فقط با مجوز پلیس امکان‌پذیر است
  • اسباب‌کشی در عید نوروز تنها با مجوز پلیس امکان‌پذیر است
  • توقف ماشین‌های سنگین در ورودی روستای عزیزکندی هشترود
  • تردد در گردنه‌های چری و شاه‌منصوری با زنجیرچرخ انجام می‌شود
  • امکان تردد از گردنه‌های کوهرنگ فقط با زنجیر چرخ