Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - احمد دلاور  گفت: تمام دستگاه‌های خدمات رسان، نیرو‌های امدادی و نهاد‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان برای مقابله، پیشگیری و کاهش خسارات احتمالی ناشی از بارندگی‌های سیل آسای پیش رو آماده باشند.

او گفت: زمان آزمون و خطا گذشته است و با کمترین کوتاهی و سهل انگاری شاهد بروز خسارات شدید به ویژه در شهر‌هایی که در بارش‌های ۱۲ و ۱۳ دی ماه دچار سیلاب شدند، خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلاور گفت: بر اساس پیش بینی ها، بارش‌های شدید به ویژه از عصر امروز تا پایان روز سه شنبه هفته جاری خطرناک و همراه با وقوع سیل گزارش شده و پیشگیری از خسارات احتمالی در گرو مشارکت و همکاری مردم و توجه به هشدار‌های احتمالی است.

او از مردم و شهروندان به ویژه روستاییان و عشایر شهرستان خواست چنانچه در مناطق در معرض سیلاب قرار دارند از حضور در مسیل و رودخانه‌ها به جد اجتناب کنند.

معاون فرماندار لارستان گفت: شهرداری‌های هشت گانه و دهیاران در شهر‌ها و روستا‌های لارستان باید با همه تجهیزات لجستیکی و ماشین آلات و نیروی انسانی در آماده باش کامل باشند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هشدار مدیریت بحران شهرستان لارستان وقوع سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز مدیریت بحران/ احتمال بارش بالای ۲۰۰ میلی‌متری بصورت نقطه‌ای در لرستان

ایسنا/لرستان استاندار لرستان از ورود سامانه بارشی به استان و اعلان وضعیت هشدار سطح قرمز هواشناسی خبر داد.

 فرهاد زیویار ۲۶ اسفندماه در ستاد مدیریت بحران لرستان، از هشدار سطح قرمز هواشناسی مبنی بر بارش در سطح استان و ورود سامانه بارشی از ظهر دوشنبه ۲۸ اسفند تا اواسط چهارشنبه ۱ فروردین خبر داد.

وی با بیان اینکه احتمال بارش در سطح استان بیش از ۲۰۰ میلی‌متر پیش‌بینی شده است، افزود: به منظور جلوگیری از بروز خسارات و حوادث احتمالی، اولین و مهم‌ترین اقدام، اطلاع‌رسانی هشدارهای لازم از طریق رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز استان به مردم است.

 استاندار لرستان بر لزوم آمادگی نیروهای امدادی و عملیاتی تاکید و بیان کرد: با توجه به حضور مسافران نوروزی و جلوگیری از حوادث، دستگاه‌ها باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

وی در ادامه با تاکید بر جلوگیری از فعالیت گروه‌های گردشگری افزود: مردم استان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کرده و از قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

زیویار گفت: ماشین ‌آلات راهداری، پلیس راه، هلال‌احمر، اورژانس طی این چند روز بصورت آماده‌باش باید در جاده‌ها و مناطق پرمخاطره حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار بارش های گسترده و وزش باد شدید در قم
  • هشدار بارش‌های گسترده و وزش باد شدید در قم
  • هشدار و آماده‌باش مدیریت بحران در تهران
  • آماده باش کهگیلویه و بویراحمد در پی صدور هشدار قرمز نسبت به باران‌های شدید
  • آماده باش مدیریت‌ بحران در پی هشدار قرمز هواشناسی برای ۵ استان
  • آماده باش مدیریت‌ بحران برای بارش باران در ۵ استان
  • هدایت اجباری افراد از اماکن آسیب پذیر در سیلاب احتمالی ۵ استان
  • ۵ استان کشور در معرض وقوع سیلاب/ تشکیل ستاد مدیریت بحران
  • هشدار قرمز مدیریت بحران/ احتمال بارش بالای ۲۰۰ میلی‌متری بصورت نقطه‌ای در لرستان
  • هشدار مدیریت بحران نسبت به بارش شدید باران و تگرگ در خوزستان