Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@08:31:23 GMT

مخالفت فدراسیون فوتبال با اردوی خارجی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۲۸۲

مخالفت فدراسیون فوتبال با اردوی خارجی استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد مجیدی به مدیران استقلال پیشنهاد داده بود در تعطیلات نیم فصل اردوی خارجی را برای استقلال تدارک ببینند.

مدیران آبی‌پوش قصد داشتند زمنیه حضور استقلال در یکی از کشور‌های امارات و یا قطر را فراهم کنند.

امروز فدراسیون فوتبال نامه‌ای را به باشگاه استقلال ارسال کرد که باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر نمی‌توانند در تعطیلات نیم فصل راهی خارج از کشور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مدیران باشگاه استقلال در این باره اظهار داشت: بنا به پیشنهاد فرهاد مجیدی قصد برگزاری اردوی تدارکاتی در یکی دو کشور امارات یا قطر را داشتیم و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده بودیم، اما امروز فدراسیون فوتبال اعلام کرد تیم‌های ایرانی اجازه برگزاری اردوی تدارکاتی در خارج کشور را ندارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اردوی استقلال فدراسیون فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بعدی یحیی گل‌محمدی مشخص شد؟

یحیی گل‌محمدی چهار سال پرافتخار، اما در عین حال دشوار را در تیم فوتبال پرسپولیس گذراند و در این مدت با پنج مدیرعامل مختلف کرد و در همه دوره‌ها نوعی از نارضایتی را نسبت به امکانات و شرایط باشگاه داشت.

به نقل از ورزش سه او حالا می‌گوید امیدوار است تیم بعدی او از این نظر مشکلات خاص پرسپولیس را نداشته باشد: هر جا رفتم، معمولا در بحران تیم‌ها بوده است. شاید یک سال بشود در یک باشگاه، چه ایرانی و چه خارجی، که ساختار خوبی داشته باشد و دغدغه زمین تمرین و پول و سفر و ... نداشته باشی، کار کنم. دوست دارم یک سال شرایطی باشد که فقط تمرکزم روی بحث‌های فنی باشد. این اتفاق برای من در باشگاه‌هایی که بودم، نیفتاده است.

وی افزود: شاید ذوب‌آهن نسبت به سایر باشگاه‌ها بهتر بود و دغدغه‌ای نداشتم. دوست دارم کار در باشگاهی که دغدغه‌ای برای گرفتن امکانات نداشته باشم، تجربه کنم. این فوتبالی بود و غیرفوتبالی هم آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران دارم. شاید کلیشه‌ای باشد، اما این آرزوی همه مردم است و یک آرزوی بزرگ محسوب می‌شود.

او در مورد آینده خود و احتمال سرمربیگری در خارج از کشور اظهار داشت: من در مجموع فوتبال ایران را دوست دارم، چون استعداد و احساسات در آن زیاد است و رقابت سخت است. هرچند که از لحاظ امکاناتی قابل مقایسه با تیم‌های عربی نیست، اما چه تیم موفق شود، چه جام بگیرم و چه نگیرم، وقتی به عملکرد خودم نگاه می‌کنم می‌خواهم ببینم تاثیری روی بازیکنان جوان داشتم؟ توانستم به بازیکنان جوان خدمت کنم؟ توانستم نسلی را به فوتبال ایران بیاورم که تاثیرگذار باشند؟ این دلخوشی خیلی خوبی به مربیان و خصوصا خود من می‌دهد.

یحیی با ابراز علاقه به سرمربیگری در خارج کشور توضیح داد: البته کتمان نمی‌کنم که دوست دارم چند فصلی را هم خارج از کشور تجربه کنم، اما فوتبال ایران طوری است که با سختی‌هایی که وجود دارد، باز هم دوست داشتنی است و ته دلت اینکه حس می‌کنی می‌توانی تاثیرگذار باشی و چند جوان را بالا بیاوری و این فرصت را بدهی که خودشان را نشان بدهی، خیلی خوب است.

دیگر خبرها

  • طرح سرمایه‌گذاری اتباع خارج شامل استان های ممنوعه نیست
  • اردوی پرسپولیس خالی از خارجی شد
  • امضای تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال و دانشگاه تهران
  • آغاز مسابقات مینی فوتبال جام دهیاری‌های استان با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشوردر روستای تیس
  • کدام استقلالی‌ها از ایران خارج می‌شوند؟
  • کدام استقلالی‌ها امشب از ایران خارج می‌شوند؟
  • استقلال با پرتاب سنگ و بطری نقره‌داغ شد
  • تیم بعدی یحیی گل‌محمدی مشخص شد؟
  • ماجراهای ۸ پرسپولیسی و یک استقلالی!
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال دانشجویان زیر نظر امید روانخواه