Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@09:19:13 GMT

شب شوم یک پرسپولیسی در امارات

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۲۸۴

شب شوم یک پرسپولیسی در امارات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد نواللهی بازیکن ایرانی که در جریان بازی شباب و شارجه یک پنالتی از دست داده بود پس از تساوی بازی در ۱۲۰ دقیقه، پنالتی خود را در ضیافت پنالتی ها هم از دست داد

مهدی قایدی دقیقه ۸۱ تعویض شده بود.

شباب الاهلی در نهایت ضربات پنالتی را ۴ بر ۲ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: کی‌روش مجوز بازگشت به فوتبال ایران را گرفت/عکس پاسخ مثبت علی کریمی برای شرکت در مناظره تلویزیونی مخالفت فدراسیون فوتبال با اردوی خارجی استقلال

۲۵۳ ۲۵۶

کد خبر 1593360.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: احمد نوراللهی لژیونر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار غیرمنتظره بمب استقلال: 90 دقیقه در پنج بازی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی امروز در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هوادار می رود که سبک بازی این تیم در برابر پرسپولیس مواضع متفاوتی در پی داشت.

با این حال حامیان نکونام معتقد بودند که این سرمربی به اقتضای دیدار برابر پرسپولیس پرمهره این آرایش را برای تیمش در نظر گرفته و در بازی های دیگر احتمالا سبکی تهاجمی تر به کار می بندد.

یکی از ابزارهای این مدل از بازی مد نظر منتقدان نکونام، مهرداد محمدی است. ستاره نقل و انتقالات تابستانی که با سر و صدای زیادی به استقلال امد و شروع فوق العاده ای داشت اما به مرور از تاثیرگذاری اش در ترکیب کاسته شد تا جایی که نیمکت نشین شد.

محمدی در پنج بازی اخیر استقلال در مجموع 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفته که آماری غیر قابل انتظار است. به خصوص که او به عنوان بمب نقل و انتقالات به جمع آبی ها پیوسته و توقع می رفت که موثرترین بازیکن این فصل تیمش باشد.

حالا باید دید جواد نکونام در ده بازی فوق حساس تا پایان لیگ چه تدبیری برای استفاده از این بازیکن می اندیشد.

دیگر خبرها

  • (عکس) دوئل پدلی رضا گلزار و ستاره سابق تیم ملی فوتبال
  • یک عراقی در فوتبال انگلیس غوغا کرد؛ علی الحمادی کیست؟
  • یک اشتباه داور، کل فصل را زیر سوال می‌برد
  • میرزا بیگی: اعلام پنالتی به سود پرسپولیس درست بود
  • کاوه در بلژیک می‌درخشد!
  • تراکتور با شکست شمس آذر در رده سوم باقی ماند
  • کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی سالم سرخپوشان و اعلام آفساید اشتباه کمک داوران برای هر دو تیم
  • عید اوسمار به پرسپولیسی‌ها؛ کنعانی‌زادگان جور مهاجمان را کشید!
  • آمار غیرمنتظره بمب استقلال: 90 دقیقه در پنج بازی
  • ماجراهای ۸ پرسپولیسی و یک استقلالی!