Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@08:40:44 GMT

وقوع دو انفجار در بغداد +عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۲۹۲

وقوع دو انفجار در بغداد +عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

منابع عراقی گفتند که دو انفجار در منطقه الکراده بغداد رخ داده است.

به گزارش مشرق، منابع خبری عراقی از وقوع دو انفجار در منطقه «الکراده» در مرکز بغداد خبر دادند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز و شبکه الغدیر خبر دادند که در پی این انفجارها، خودروهای آمبولانس به سمت محل انفجارها عازم شدند.

هنوز علت این انفجارها مشخص نیست و جزئیات بیشتری درباره آن منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر و ویدئوهای زیر از این انفجار منتشر شده است:

تصاویر محل انفجار

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت مشرق بغداد انفجار در عراق عراق صابرین نیوز خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع درگیری مرزی بین افغانستان و پاکستان

منابع خبری اعلام کردند پس از حملات هوایی پاکستان، حملات راکتی این کشور نیز به افغانستان ادامه یافت که به درگیری مرزی در ولایت‌های پکتیا و پکتیکا منجر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، منابع خبری در «پکتیکا» و «پکتیا» واقع در شرق افغانستان از درگیری میان نیروهای مرزی حکومت طالبان و نظامیان پاکستانی در این ولایت‌ها خبر دادند.

به گفته منابع، این درگیری مرزی در شهرستان «دند پتان» پکتیا و گذرگاه «انگور اده» شهرستان «برمل» پکتیکا رخ داده است و دو طرف از سلاح‌های سبک و سنگین علیه یکدیگر استفاده کرده‌اند.

برخی منابع می‌گویند درگیری از ساعت 7:00 صبح امروز به وقت محلی آغاز شده و ساکنان منطقه از بیم جنگ مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

حمله هوایی پاکستان به 2 ولایت شرقی افغانستاننخستین موضع نماینده ویژه پاکستان درباره افغانستان پس از استقرار دولت جدید در اسلام‌آبادمتقی به وزیر خارجه جدید پاکستان: منتظر سهم‌گیری سازنده اسلام‌آباد در قبال افغانستان هستیم

این درگیری پس از آن رخ داد که جنگنده‌های پاکستانی حوالی ساعت 3:00 بامداد امروز مناطقی را در ولایات خوست و پکتیکا هدف قرار دادند.

سخنگوی حکومت طالبان با اظهار اینکه 8 غیرنظامی در این حملات کشته شدند، تصریح کرد: چنین حوادثی نتایج بسیار ناگواری را در پی خواهد داشت که کنترل آن از اختیار پاکستان بیرون خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار در دمشق
  • شنیده شدن صدای انفجار در دمشق؛پدافند هوایی سوریه واکنش نشان داد
  • وقوع انفجار منزل مسکونی در سمنان و ایوانکی/ یک نفر جان باخت
  • وقوع درگیری مرزی بین افغانستان و پاکستان
  • وقوع انفجار در بندر اشغالی ایلات
  • انفجار سر گلوله هاوان در هرات دو کشته و زخمی برجای گذاشت
  • انفجارها موتورها پس از شاخ به شاخ شدن
  • عراق باید از اهرم‌های فشار خود علیه ترکیه استفاده کند
  • انفجار منزل مسکونی در مشهد ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • حمله اسرائیل به سوریه