Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@06:29:56 GMT

احمدرضا عابدزاده چه خودرویی سوار می شود؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۲۹۷

احمدرضا عابدزاده چه خودرویی سوار می شود؟ +عکس

احمدرضا عابدزاده  متولد ۴ خرداد ۱۳۴۵ در آبادان است. دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران و باشگاه پرسپولیس تهران است. او به همراه تیم ملی فوتبال ایران به قهرمانی در مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ در پکن و دو مقام سومی در جام ملت‌های آسیا در سالهای ۱۹۸۸ و ۱۹۹۶ رسیده‌است و همراه با تیم ملی به جام جهانی ۱۹۹۸ صعود کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها هم تهران حال و هوای برفی دارد و گاهی در طول روز چند دقیقه‌ای برف می‌بارد. عابدزاده هم از فرصت استفاده کرده و عکس برفی از خودش منتشر کرده است./همشهری‌آنلاین

 

منبع: فردا

کلیدواژه: عابد زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در تهران/ جزئیات

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک ساختمان مسکونی و نجات هفت نفر از جمله ۲ کودک ۲ قلوی ۶ ماهه خبر داد.

سید جلال ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: ساعت ۱:۱۲ بامداد حادثه آتش سوزی در میدان ولیصعر (عج) خیابان سازش به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و تجهیزات تنفسی در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه ۲۰ واحدی و در یک واحد ۶۰ متری آتش سوزی از ترانس برق آغاز و به داخل منزل سرایت کرده بود.

ملکی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی طبقات را فرا گرفته بود، افزود: در واحد مجاور اعضای خانواده پنج نفره از جمله ۲ کودک ۲ قلوی ۶ ماهه و خردسال چهار ساله به همراه پدر و مادر و همچنین ۲ نفر دیگر که در واحد بالایی بودند، در وضعیت نا ایمن قرار داشتند که آتش نشانان با استفاده از نردبان هیدرولیکی این هفت نفر را به پایین ساختمان منتقل کردند که خوشبختانه مورد خاصی نداشتند اما برای اطمینان به عوامل اورژانس تحویل شدند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885482

دیگر خبرها

  • نقشه ویژه: احتمال غیبت دو ستاره بارسا در المپیک
  • خودرویی که سه چراغ در جلو داشت + فیلم
  • ماریتیمو با عابدزاده پیروز شد
  • آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در تهران/ جزئیات
  • قهرمان ۳ دوره سوار کاری المپیک، پاریس را از دست می‌دهد
  • (عکس) تاکسی جدید ایران خودرو در راه بازار
  • (ویدئو) رهبر کره شمالی سوار بر خودروی اهدایی پوتین
  • کیم جونگ اون رهبر کره شمالی سوار خودروی اهدایی پوتین شد! + فیلم
  • ویسی در چهارمین ایستگاه سوار فولاد شد!
  • رئیس پلیس راهور: در ایام تعطیلات نوروزی هیچ خودرویی به‌ دلیل خلافی بالای یک میلیون تومان توقیف نخواهد شد (فیلم)