Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@06:28:24 GMT

استعفای استاندار کرمان پذیرفته نشد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۳۰۴

استعفای استاندار کرمان پذیرفته نشد

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- مشاور وزیر و رییس مر کز اطلاع‌رسانی وزارت کشور گفت: زینی‌وند با توجه به وضعیت سیل استان کرمان و اهمیت رسیدگی به مناطق سیل‌زده، فعلاً به عنوان استاندار به کار خود ادامه می‌دهد.

افشار دارابی گفت: زینی‌وند تمایل خود را برای کناره‌گیری از استانداری کرمان را اعلام کرده، اما به دلیل وضعیت استان و با توجه به وقوع سیل و اهمیت رسیدگی به مناطق سیل‌زده، قرار شده فعلاً به مسئولیت خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او،  استاندار فعلی کرمان تا زمانی که هیأت دولت تصمیم جدیدی در این خصوص بگیرد، زمام استانداری را عهده‌دار خواهد بود و به محض این‌که هیأت وزیران تصمیم بگیرد، اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی

طی احکام جداگانه‌ای مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری و معاون هماهنگی امور اجرایی حوزه استاندار منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، صفرعلی قربانی با حکم استاندار خراسان شمالی به سمت مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری منصوب شد.

صفرعلی قربانی پیش از این سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بود.

همچنین سید جواد محجوب با حکم استاندار خراسان شمالی به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری منصوب شد.

حسن کاظمی نیز با حکم معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار به سمت معاون هماهنگی امور اجرایی حوزه استاندار منصوب شد.

کد خبر 737017

دیگر خبرها

  • اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در اولویت کاری استانداری آذربایجان‌شرقی
  • هیچ قصوری در تأمین سوخت واحدهای تولیدی پذیرفته نمی‌شود
  • جزئیات انحلال شورای شهر نسیم شهر
  • توضیحات معاون استاندار تهران در خصوص وضعیت شورای شهر نسیم شهر
  • ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۲۶ اسفند ماه
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی
  • انحلال شورای نسیم‌شهر تائید شد
  • شورای شهر نسیم شهر منحل شد
  • انحلال شورای نسیم شهر تائید شد
  • انحلال «شورای شهر نسیم شهر» در صورت تأیید وزارت کشور