Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@04:44:04 GMT

سیرالئون با بغض و گریه مدعی صعود شد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۳۱۶

سیرالئون با بغض و گریه مدعی صعود شد! (عکس)

تیم ملی سیرالئون که به خاطر کمبود منابع مالی با کشتی به کامرون سفر کرد، شبی رویایی را با کسب امتیاز از ساحل عاج رقم زد.

به گزارش "ورزش سه"، در دومین مسابقه از مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا تیم سرسخت ساحل عاج با سیرالئون که شاید پیش از شروع مسابقات یکی از آسان‌ترین حریفان به حساب می‌آمد، دیدار کرد. سیرالئونی‌ها که در مسابقه اول مدافع عنوان قهرمانی را در یک بازی دراماتیک متوقف کرده بودند بار دیگر با روی خوش دنیای فوتبال مواجه شدند تا مردم این کشور سرازپا نشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار ساحل عاج یک پنالتی زود هنگام را از دست داد اما در دقیقه ۲۵ موفق شد به گل برسد و پیش بیفتد؛ نیمه نخست با همین نتیجه پایان یافت. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ نوح کامارا مهاجم سیرالئون موفق شد کار را به تساوی بکشاند و اولین گل این کشور را در این رقابت‌ها بزند اما ده دقیقه بعد ساحل عاج بازهم پیش افتاد.

 

در شرایطی که بازی با همین نتیجه دو بر یک در جریان بود و همه منتظر شنیده شدن سوت پایان مسابقه بودند در دقیقه ۳+۹۰ یک اشتباه عجیب و شاید خنده دار رخ داد؛ پاس رو به عقب با ضربه سر مدافع ساحل عاج درحالی که انتظار می‌رفت به سادگی توسط سانگاره، گلر این تیم جمع شود در صحنه‌ای عجیب از زیر دست او در رفت و همین کافی بود تا مهاجم سیرالئون خود را سراسیمه به محل توپ برساند و با یک پاس در عرض الحاجی کامارا را صاحب توپ کرده و او نیز با یک بغل پا دروازه را فرو بریزد.

 

 

 

 

 

 

نکته جالب در خصوص این گل واکنش دروازه‌بان ساحل عاج بود که با اشتباه مرگبارش سبب معجزه دوم برای سیرالئون شد. او پس از فرود با صورت روی زمین و در شرایطی که بازیکن حریف صاحب توپ شده بود به خودش آمد و با صورتی که در آستانه خیس شدن با گریه بود مسیر توپ را دنبال کرده و احتمالا گل تساوی را پیشبینی می‌کرد.

 

اما موضوع از دید سیرالئونی‌ها در نوع خود جذاب است. آنها نیز اشک ریختند اما اشک‌هایی پر از شوق و خوشحالی. تیمی که از سال ۱۹۹۶ در جام ملت‌های آفریقا بازی نکرده بود و امسال نیز پس از صعود شبیه به معجزه‌اش، به دلیل اینکه پول کافی برای پرواز به کامرون را نداشت بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر را با کشتی برای حضور در مسابقات سفر کرده بود حالا خوشحالی بزرگی را به مردم کشورش هدیه داده است. 

 

 

 

 

 

فیلم‌های وایرال شده از شادی توصیف نشدنی مردم سیرالئون پس از متوقف کردن دومین مدعی گروه بار دیگر زیبایی و معجزه فوتبال را به رخ کشید. فوتبالی که حالا تا چند روز خوشحالی بزرگی را به مردم این کشور هدیه داده و در عین ناباوری تیم آنها جزو شانس‌های صعود به دور حذفی محسوب می‌شوند.

 

در این گروه فعلا ساحل عاج با چهار امتیاز صدرنشین است و سیرالیون نیز دومین امتیاز خود در این رقابت‌ها را کسب کرده است.

 

 

 

 

 

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ساحل عاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بی‌نظیر مردم به گریه‌های آقای خواننده روی صحنه کنسرت (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چهره شکسته علیرضا قربانی قبل و بعد فوت همسرش (فیلم) رقص بهنام بانی وسط کنسرت (فیلم) واکنش احساسی عادل فردوسی‌پور به آهنگ غمگین روزبه بمانی در کنسرت (فیلم)

دیگر خبرها

  • ساحل زیبای چانف در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • همه چیز درباره بازار عرب‌های کیش
  • کودکان غزه از گرسنگی و ضعف حتی توان گریه کردن ندارند
  • ربیعی: در رختکن نصف تیم گریه می‌کرد
  • گریه هوادار خردسال منچستریونایتد پس از گل چهارم و پیروزی‌بخش این تیم مقابل لیورپول در جام حذفی / فیلم
  • واکنش همدلانه مردم به گریه‌های آقای خواننده روی صحنه کنسرت (فیلم)
  • واکنش بی‌نظیر مردم به گریه‌های آقای خواننده روی صحنه کنسرت (فیلم)
  • لیگ یک؛ سایپا باخت و دیگر مدعی صعود نیست
  • فعالیت بزرگترین گلفشان کشور در بندر کنارک
  • مولکول‌هایی که یک تجربه‌گر مرگ هنگام گریه وابستگانش دید + فیلم