Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان ساحل عاج در دیدار تیمش مقابل سیرالئون در ثانیه های پایانی با اشتباه عجیب و کودکانه دروازه خود را باز شده دید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر در حریم ۶۰ متری دریا + فیلم

رئیس شورای شهر بوشهر سرمایه‌گذاری طرح‌های تفریحی و گردشگری در ساحل ۶۰ متری دریا را از دیگر برنامه‌های شهرداری بوشهر عنوان کرد و گفت: شهربازی در کنار پارک شغاب بوشهر در حال تکمیل شدن است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، وحید نیک روش صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه ارائه لایحه بودجه شهرداری بوشهر به شورای شهر اظهار داشت: شهرداری بوشهر با تهیه و تدوین لایحه بودجه برای سال 1403 اقدامات لازم برای تصویب آن در شورای شهر در حال انجام است.

رئیس شورای شهر بوشهر لایحه بودجه شهرداری بوشهر برای سال 1403 را 1900 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: 61 درصد بودجه شهرداری بوشهر برای سال آینده عمرانی و  39 درصد جاری است که نشان از رویکرد ویژه به طرح‌های عمرانی و خدماتی است.

وی بیان کرد: این لایحه به‌زودی تصویب و در اختیار شهرداری بوشهر در اجرا طرح‌های مورد نظر قرار می‌گیرد.

وی توسعه سرمایه‌گذاری در طرح‌های عمرانی و تفریحی و گردشگری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این بخش یک هتل 5 ستاره در ساحل بوشهر طراحی شده است که این طرح با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

نیک روش سرمایه‌گذاری طرح‌های تفریحی و گردشگری در ساحل 60 متری دریا را از دیگر برنامه‌های شهرداری بوشهر عنوان و خاطرنشان کرد: شهربازی در کنار پارک شغاب بوشهر در حال تکمیل شدن است.

رئیس شورای شهر بوشهر توسعه زیرساخت‌های تفریحی در ساحل زیبای خلیج فارس بوشهر را از دیگر برنامه‌های مهم سال آینده اعلام کرد.

.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • طرح «مسیر سبز، ساحل پاک، ایران پاک» در ساحل بندر انزلی
  • هشدار هواشناسی برای این استان‌ها
  • سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر در حریم ۶۰ متری دریا + فیلم
  • ساحل زیبای چانف در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • اشتباه عجیب ستاره یونایتد: یادم رفت کارت دارم!
  • همه چیز درباره بازار عرب‌های کیش
  • جمله عجیب مدافع پیکان در مورد داور بازی پرسپولیس!
  • عادت عجیب سپاهان ترک نمی‌شود!
  • فعالیت بزرگترین گلفشان کشور در بندر کنارک
  • بازی رومیزی «لیپار» تولید می‌شود