Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@03:39:36 GMT

گل محمدی به درویش لیست داد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۳۲۱

گل محمدی به درویش لیست داد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه ای که امروز با مدیرعامل باشگاه داد لیست مورد نظرش را برای نقل و انتقالات ارائه کرد.

به گزارش مشرق، یکی از اولویت های این روزهای باشگاه پرسپولیس ترمیم تیم برای نیم فصل دوم است.

نقل و انتقالات زمستانی از امروز آغاز شده و پرسپولیس که در فصل جاری در نقل و انتقالات خیلی پرفروغ نبوده و خریدهایش نتوانست گره ای از کار این تیم باز کند برای نیم فصل دوم نیاز به ترمیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در همین راستا بین رضا درویش مدیرعامل باشگاه با یحیی گل محمدی سرمربی و افشین پیروانی سرپرست سرخپوشان جلسه ای برگزار شد و سرمربی این تیم لیست مورد نیازش برای نیم فصل را در اختیار باشگاه قرار داد. 

پرسپولیس برای نیم فصل دوم ۴ جای خالی دارد. در فهرست مورد نیاز گل محمدی بازیکنان داخلی و خارجی پیشنهاد شده اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت برای نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ افشاریان در مورد ۲۰ دقیقه وقت اضافه دربی

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، پس از پیروزی برابر پیکان راجع به مسائل مختلفی صحبت کرد که یکی از آنها بحث کم گرفته شدن وقت اضافه برای نیمه دوم دربی بود. طبق بررسی‌ها نیمه دوم شهرآورد بیش از ۲۰ دقیقه متوقف بود اما فقط هفت دقیقه زمان تلف شده اعلام شد.

درویش درباره سالی که گذشت گفت: پرسپولیس سختی‌ها و چالش‌های خودش را دارد. ما بدهکاری‌های بسیار زیاد انباشت از گذشته‌های دور از سال ۷۵ تا الان دارد و مجبور بودیم به نوعی مشکلات را مرتفع کنیم. از همه مهم‌تر اینکه معلوم نیست در این فوتبال چه کسی تصمیم می‌گیرد.

او در مورد وقت‌های تلف شده زیاد دربی گفت: جالب است به رئیس کمیته داوران می‌گویم وقت اضافه بالغ بر ۲۰ دقیقه است چرا ۷ دقیقه گرفتند به من می‌گوید متعارف نیست و معمولا بیشتر از ۷ یا ۸ دقیقه نمی‌گیرند. به نظر شما منطقی‌ است؟

او ادامه داد: فوتبال باری به هرجهت ادامه پیدا می‌کند و هرچه که گفتیم و می‌گوییم تاثیر ندارد. باید بدانیم که ما یقینا به پشتوانه این بازیکنان روزهای بهتر را خواهیم دید. باز هم در کورس قهرمانی هستیم و به حول قوه الهی اگر علیه ما دسیسه‌ای ایجاد نکنند باز هم قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • لقبی که مهدی رحمتی به یحیی گل‌محمدی داد
  • عکس‌| لقب متفاوت یک استقلالی به یحیی گل‌محمدی
  • عکس| استوری ویژه پرسپولیس برای یحیی گل محمدی
  • پرسپولیس به یاد یحیی گل محمدی؛ تولدت مبارک سرمربی! + عکس
  • پاسخ افشاریان در مورد ۲۰ دقیقه وقت اضافه دربی
  • روایت چهارمین جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس
  • دوشنبه منتظر عجیب‌ترین چهره یحیی باشید!
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به مشورت با گل‌محمدی
  • اوسمار: شام با گل‌محمدی؟ فقط یک دورهمی دوستانه بود؛ VAR یکی از دلایل کسل کننده دربی بود!
  • موقعیت غیرمنتظره: نیمکت نشینی بمب نقل و انتقالات!