Web Analytics Made Easy - Statcounter

پردیس چارسو به عنوان خانه جشنواره و میزبان اهالی رسانه در چهلمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سرانجام پس از طرح گزینه‌های متعدد برای خانه جشنواره (مرکز اصلی جشنواره) و سینمای اهل رسانه، پردیس چارسو میزبان اهالی رسانه در چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، برنامه‌های اصلی جشنواره چهلم در پردیس چارسو برگزار خواهد شد.

گفتنی است علاوه بر این، سینما فلسطین که بخش دیگری از خانه جشنواره است به نیازهای منتقدان و بخشی از اهالی رسانه و مهمانان پاسخ خواهد داد. 

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر رسانه جشنواره فیلم فجر فلسطین جشنواره فیلم ۲۲ بهمن ۲۲ بهمن جشنواره فیلم فجر رسانه فرهنگ و هنر فلسطین جشنواره فیلم فجر پردیس چارسو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت ۲۴ تیم جدید درسال ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس

رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس از سه فراخوان برای عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس خبر داد و گفت: پس از ارزیابی صورت گرفته ۲۴ تیم جدید در این مرکز فعالیت خود را آغاز کردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن علی اکبریان؛ رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس اظهار کرد: در حال حاضر 51 شرکت در این مرکز مشغول به فعالیت هستند. این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف فناوری از جمله الکترونیک، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، قطعات مصرفی صنایع و ... فعالیت دارند که در سال 1402، بیش از 109 محصول در این شرکت‌ها تولید و به بازار عرضه شده است.

وی افزود: عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس از طریق رویداد مسیر است که در سال 1402 سه فراخوان منتشر شد و در مجموع بیش از 170 شرکت و استارتاپ تمایل خود را برای عضویت در این مرکز اعلام کردند.

علی اکبریان گفت: پس از برگزاری رویداد مسیر و آموزش استارتاپ‌ها و شرکت‌ها، تاکنون 24 شرکت جدید به مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس اضافه شدند. البته فراخوان سوم، اسفند سال جاری منتشر شده و فرایند بررسی تیم‌ها و استارتاپ‌ها برای حضور در دوره مسیر ادامه دارد.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی کشور در پارک فناوری پردیس افتتاح شد + تصاویر

رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان درخصوص خروج شرکت‌ها از این مرکز هم گفت: در سال جاری، 19 شرکت با طی مراحل رشدیافتگی از این مرکز خارج شده و در پارک فناوری پردیس یا مناطق دیگر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

نشست سراسری مدیران مراکز رشد کشور در سال 1402 در پارک فناوری پردیس برگزار شد و علی اکبریان در این‌باره گفت: در این نشست دو روزه، تجربیات مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس طی مدت 15 سال به اشتراک گذاشته شد. همچنین هم‌اندیشی مدیران مراکز رشد با هدف رشد و توسعه فناوری و کمک به رشد کسب و کار‌های نوپا از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

براساس این گزارش، مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده و طی این مدت نرخ خروج موفق از مرکز 48 درصد بوده که بالاتر از متوسط آمار‌های جهانی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پارک پردیس میزبان المپیک فناوری در ۵ حوزه فناوری‌های نوظهور
  • شیراز میزبان جشنواره نوروزی «بنی‌آدم» می‌شود
  • آغاز فعالیت ۲۴ تیم جدید درسال ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس
  • فعالیت ۲۴ تیم جدید در مرکز رشد پارک فناوری پردیس در سال جاری
  • تولید بیش از ۱۰۹ محصول جدید در مرکز رشد پارک فناوری پردیس
  • حال حوزه هنری کردستان ‌خوب نیست
  • جانمایی نهایی المان‌های نوروزی مشهد تا ۲۹ اسفند/ تجهیز ۴۲ مرکز اسکان موقت و اضطراری
  • «طوفان الاقصی»| ۱۲ شهید در بمباران خانه‌ای مسکونی در مرکز غزه/ آمریکا به دنبال جلوگیری از حمله به رفح است
  • تحریم جشنواره قلم آمریکا در حمایت از فلسطین
  • ده‌ها شهید در کشتار جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه