Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد- سرهنگ پاسدار ابوالفضل خدا قلی‌پور یکشنبه شب در یادواره ۳۳ شهید والامقام بسیج ورزشکاران تربت‌حیدریه گفت: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می‌شود که بدانیم امروز یکی از مشکلات بزرگ در جامعه ورزشی ما، بحث فرهنگ در ورزش است و چه بهتر که برای رفع این مشکل از رفتار و منش شهدای ورزشکار الگو بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: شایسته است رفتار و منش شهدا را، به عنوان اسوه‌های اخلاقی در زندگی خود مرور و اجرا کنیم که اهم آن‌ها انعطاف‌پذیری، مهربانی، باگذشت، باشکوه، صریح، بااراده، بامروت، جوانمرد و در برابر زورگویان، مدافع حقوق مظلومان بودند.

قلی‌پور گفت:، اما در بین تمام این شاخصه‌ها، اطاعت از خدا، پیامبر خدا و نیز، ولی خدا در روی زمین بیش از سایر شاخصه‌ها چشم‌نوازی می‌کند.

رییس سازمان بسیج ورزش کشور گفت: امروز در زیر سایه رهبری فرزانه زندگی می‌کنیم که اطاعت محض از ایشان به معنی الگوگیری از رفتار و منش شهدا است و در سایه این رفتار قادر خواهیم شد اقتدار خود را در سطح جهان حاکم کنیم.

قلی‌پور گفت:ضرورت دارد تا ادامه دهنده راه بزرگوارانی، چون حاج قاسم باشیم که همیشه دغدغه ادامه راه شهدا و صیانت از انقلاب اسلامی را داشتند.

تربت حیدریه ۳۳ شهید ورزشکار تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

 

انتهای پیام//ا. غ.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای ورزشکار ورزش و جوانان حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید خواهند داشت.
بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.
این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت دو روز در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت به میزبانی خوزستان در شهر‌های آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بردسکن
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس