Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@14:13:02 GMT

کشف یک بمب پس از ۸۰ سال در اسپانیا

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۴۴۹

کشف یک بمب پس از ۸۰ سال در اسپانیا

آفتاب‌‌نیوز :

کار ساخت وساز در شمال شرقی اسپانیا در پی هشدار یک مرد محلی در باره وجود بمب عمل نکرده در این مکان متوقف شد.

این مرد به یاد آورد هنگامی که ۶ ساله بوده، نیروی هوایی ایتالیا در حمایت از نیرو‌های ملی گرای ژنرال فرانسیسکو فرانکو در جنگ داخلی، به این مکان حمله کرده و بمب انداخته، اما بمب عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگ داخلی اسپانیا، از ۱۷ ژوئن ۱۹۳۶ تا اول آوریل ۱۹۳۹ پس از کودتای بخشی از ارتش علیه جمهوری اسپانیا رخ داد که در آن نیرو‌های طرفدار جناح چپ معروف به جمهوری‌خواهان از نیرو‌های معروف به ملی گرایان شکست خوردند و دوره طولانی دیکتاتوری ژنرال فرانکو در اسپانیا آغاز شد که تا مرگ او در سال ۱۹۷۵ ادامه یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسپانیا کشف بمب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس

 النصر خود را برای دیدار با الفیحا در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان آماده می‌کند، اما این مسابقه در شرایطی برگزار خواهد شد که کریستیانو رونالدو پس از اخراج در دیدار با الهلال در سوپرجام عربستان با محرومیت مواجه شده و این دیدار را از دست بدهد.

در این شرایط تعدادی از فعالان شبکه‌های اجتماعی، تصاویری را از رونالدو منتشر کردند که در آن به نظر می‌رسید این بازیکن با ریش بلند در تمرین حاضر شده است؛ ظاهری پیش از این هیچوقت با آن دیده نشده و برایش عادی نیست.

با این حال ساعاتی بعد کریستیانو رونالدو با ایجاد یک کانال اینستاگرام، یک تصویر از خود منتشر کرد تا مشخص شود عکس‌هایی که از او منتشر شده، واقعی نیست.

موضوع ریش گذاشتن کریستیانو رونالدو سال‌ها قبل هم توجهات را به خود جلب کرده بود. در آن زمان برخی فکر می‌کردند رونالدو نمی‌تواند مانند سایر مردان مو‌های صورتش را رشد دهد، اما فوق ستاره پرتغالی بعد‌ها نشان داد که علاقه‌ای به ربش ندارد.

رونالدو پیش از این به دلیل شرط بندی با ریکاردو کوارشما، هم‌تیمی‌اش در تیم ملی پرتغال، در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بخشی از ریش خود را بلند کرده بود.

رونالدو در آن زمان در مورد ریش خود گفت: ما در استخر بودیم و من ریش خود را می‌تراشیدم و به او گفتم که اگر به اسپانیا گل بزنم، تا پایان جام ریشم را نمی‌تراشم. البته ریش برای من خوش شانسی به همراه داشت و به اسپانیا و مراکش هم گل زدم، بنابراین آن را حفظ خواهم کرد.

این اولین و تنها بار بود که تصویر کریستیانو رونالدو با ریش ثبت شد و پس از آن او دیگر هیچوقت با چنین استایلی دیده نشد. 

 

منبع: ورزش سه 

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • رباتی برای پمپاژ آب در مکان‌های سیل زده + فیلم
  • قاچاق، آفت اصلی زعفران
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • فیلم| امیرعبداللهیان: هیچ مکان جمعیتی را مورد هدف قرار ندادیم
  • لاپورت به دنبال ترک النصر عربستان
  • ایران هیچ مکان غیرنظامی را نزد
  • هواپیمای نتانیاهو به مکان امن منتقل شد
  • بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا (فیلم)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 3-1 ژیرونا (لالیگا اسپانیا - 2023/24)