Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-معاون پلیس راهور گفت: وقتی خودرویی را سازمان استاندارد و سازمان محیط‌زیست تایید می‌کند طبق قانون، پلیس مکلف به شماره‌گذاری است. اگر به ما بود برخی خودرو‌ها را شماره‌گذاری نمی‌کردیم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در همین زمینه: پلیس: پلاک‌های بلااستفاده تا یکسال در مالکیت افراد خواهد بود برچسب ها: پلیس راهور وزارت صمت

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب‌های قدر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور استان در شب‌های قدر را تشریح کرد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدعلی بزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: در شب‌های قدر جهت بهره‌مندی از فیوضات این شب‌ها، پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان به منظور نظم ‌بخشی به آمد و شد و کاهش حجم ترافیک با به‌کارگیری حداکثری نیروها، ضمن پوشش ترافیکی معابر در صورت لزوم در اطراف مساجد و حسینیه‌ها مکان‌های برگزاری مراسمات شب‌های قدر اقدام به ایجاد تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی مقطعی خواهد کرد.

وی افزود: عوامل پلیس راهور از ساعات شروع تا پایان مراسمات شب‌های قدر در سطح معابر مستقر بوده پوشش‌های ترافیکی جهت تسهیل و عبور و مرور شهروندان در صورت ضرورت محدودیت‌های لازم را به اجرا خواهند گذاشت.

 رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: رانندگان جهت جلوگیری از انسداد معابر و نظم‌‌بخشی به پارک خودروها در حاشیه معابر و حداقل رساندن مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور از توقف‌هایی نظیر دوبله ، در حریم تقاطع‌ها پارک در محل‌های ممنوع که باعث کندی حرکت می‌شود، خودداری کنند.

بزی تسریع کرد: با توجه به تردد عابران پیاده با پوشش‌های تیره رنگ و دید محدود حین تردد در سطح معابر رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی و با توجه کافی به جلو حرکت کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به افزایش تراکم ترافیک در ساعات غروب و نزدیک شدن به اذان مغرب و در پی آن صرف افطار، همچنین مراسمات شب‌های قدر، رانندگان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده و سفرهای درون شهری خود را طوری برنامه‌ریزی کنند که مجبور به عجله و شتاب در رانندگی نشوند؛ و نهایت همکاری را با پلیس مستقر در معابر داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان وبلوچستان در شب‌های قدر
  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب‌های قدر
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • جریمه سرعت غیر مجاز ۷۰۰ هزار تومان شد | جریمه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی برای این تخلف رانندگی | اعلام نرخ جدید برخی جرایم رانندگی توسط پلیس
  • نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد + جزئیات | زمان اجرای جریمه های جدید
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • اسرائیل رسما ترور مرد شماره ۳ حماس را گردن گرفت
  • مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا