Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:51:07 GMT

اداره شهر بیرجند تنها با گرفتن عوارض میسر نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۸۶۱۹

اداره شهر بیرجند تنها با گرفتن عوارض میسر نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بهترین عصر یکشنبه در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در مدیریت شهری در این دوره انضباط مالی و اداری بیشتر مورد توجه قرار گرفته است تا شهروندان در مراجعه به بخش‌های مختلف شهرداری رضایت داشته باشند.

وی با اشاره به تعدادی از مشکلات شهر بیرجند اضافه کرد: بیرجند به عنوان مرکز استان را تنها با گرفتن عوارض نمی‌توان اداره کرد و افزایش سالانه ۱۰ تا ۲۰ درصدی عوارض پاسخگوی نیازهای مردم این شهر نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر قرار است اتفاقی در شهر بیفتد باید از دالان سرمایه گذاری رد شود تا همه مردم از نتایج آن برخوردار شوند.

به گفته وی با وجود دستور مقام معظم رهبری مبنی بر خروج پادگان ۰۴ از داخل شهر بندهایی از توافق انجام شده، اجرا نشده‌اند و بعضی از بندهای آن هم تعریف شده و طبق توافق انجام شده پادگان طلب ریالی ندارد.

وی انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر را یکی از مهم‌ترین موضوعات در مدیریت شهری دانست و به توافق انجام شده با مدیریت صنوف آلاینده با ارائه شش راهکار اشاره کرد.

در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند هم به مواردی مانند مشکلات فرهنگی، برگزار نشدن جلسات شورای فرهنگ عمومی استان، موازی کاری دستگاه‌های اجرایی، حل مشکلات با مساعدت استاندار، تقسیم عادلانه امکانات در جنوب و شمال شهر، ضرورت توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی، زمینی و ریلی، توجه به باز آفرینی محلات شهر، توسعه همه جانبه استان و مسؤلیت بسیار سنگین استاندار برای حل مشکلات خراسان جنوبی اشاره کردند.

کد خبر 5401486

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهرداری بیرجند مهدی بهترین بیرجند عوارض شهرداری بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش باران برف و کولاک سیلاب ایلام گرگان اردبیل شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، این نشست در راستای اجرای توافق‌نامه همکاری مشترک بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و استانداری یزد با حضور محمدجواد صدری مهر دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

در این نشست، گزارشی از امضا و اجرای توافق نامه در طول هفت ماه گذشته ارائه شد و به انتظارات ملی و استانی از دستاورد‌ها و نتایج اجرای برنامه‌های مورد توافق پرداخته شد.

شایان به ذکر است، اجرای طرح برش استانی اقتصاد دانش بنیان در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان استان یزد در چارچوب ماده ۱۲ قانون جهش تولید دانش بنیان و به منظور تولید محصولاتی با ارزش‌افزوده بالاتر و ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز زیست‌بوم نوآوری و فناوری استان، توسعه بازار کالا و خدمات دانش‌بنیان، تکمیل زنجیره ارزش صنایع اولویت‌دار استان و ...، با امضای توافق‌نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با استانداری یزد به صورت رسمی در ۳۰ مردادماه امسال کلید خورد.

همچنین حاضران نکات و پیشنهاد‌های خود پیرامون مسائل و چالش‌های اجرایی از جمله در تامین و اختصاص منابع مالی و راهکار‌های شتابدهی به اجرای مفاد توافق نامه را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن ناپایداری بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان