Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پورتو در شب درخشش ستاره ایرانی خود موفق شد برابر بلننسز به برتری برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه پرتغال از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد دوشنبه، تیم فوتبال پورتو در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم بلننسز  رفت که در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر یک میزبانش را در هم بکوبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پورتو برای حفظ صدرنشینی به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشت و از طرفی بلننسز نیز دنبال این بود تا بتواند با موفقیت در این دیدار از بحران خارج شود.   این در حالی بود که ابتدا تیم میزبان توانست دروازه یاران طارمی را در دقیقه ۱۳ باز کند اما در دقیقه ۳۳ بلننسز ۱۰ نفره شد تا با بحران جدی  مواجه شود. تنها یک دقیقه پس از این اتفاق پورتو گل اول بازی را به ثمر رساند.   اوانیلسون سه بار و طارمی یکبار در این دیدار برای پورتو گلزنی کردند. دیاز هم یک پنالتی برای پورتو از دست داد. همچنین پورتو در دقیقه ۴۰ روی حرکت زیبای طارمی گلزنی کرد که داور آن گل را آفساید اعلام کرد.   این در حالی بود که در واپسین دقایق بازی کامارا هم از ترکیب تیم میزبان اخراج شد تا بلنسنسز برای دقایقی هر چند کوتاه ۹ نفره شود.   با این نتیجه پورتو با ۵۰امتیاز در صدر جدول پرتغال ماند. بلننسز هم با ۱۱ امتیاز قعرنشین جدول است.   انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پورتو با پاس گل طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

 هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در شرایطی یکشنبه شب پیگیری شد که تیم فوتبال پورتو در دیداری خارج از خانه و در استادیوم پینا مانیک به مصاف کاساپیا رفت. در این دیدار مهدی طارمی در ترکیب اصلی بود و نقش مهمی در برتری تیمش داشت.

در دقیقه ۳۱ وندرسون گالنو اولین گل بازی را برای پورتو به ثمر رساند، اما ۶ دقیقه بعد نونو موریرا کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۶ مهدی طارمی، نیکو گونزالس را در موقعیت گلزنی قرار داد تا بازی ۲ بر یک به سود پورتو شود. تلاش دو تیم در ادامه ثمری نداشت تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود پورتو به پایان برسد.

با این نتیجه پورتو ۶۲ امتیازی شد و در رده سوم لیگ برتر پرتغال قرار گرفت، اسپورتینگ نیز با ۷۷ و بنفیکا با ۷۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. از ساعت ۲۳ نیز اسپورتینگ به مصاف ویتوریا گیمارش می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!