Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@02:17:01 GMT

روند افزایشی مبتلایان به اُمیکرون در کیش

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۹۵۶۷

روند افزایشی مبتلایان به اُمیکرون در کیش

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز کیش، دکتر محمدرضا رضانیا با بیان اینکه بیمار ناشی از امیکرون در بیمارستان بستری نیست، گفت: امیدواریم سطح ایمن سازی مطلوبی که در جزیره کیش ایجاد شده و با پوشش کامل نوبت سوم واکسیناسیون، باعث شود این سویه جزیره کیش را تحت تاثیر قرار ندهد.

وی با اشاره به پرهیز از عادی انگاری از سوی ساکنان و گردشگران در کیش گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون همزمان می‌تواند در مقابل انتشار بیش از حد سویه جدید ویروس کرونا موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رضانیا با اشاره به اینکه تاکنون محدودیتی در خصوص اُمیکرون در نظر گرفته نشده است، گفت: ستاد ملی کرونا در صورتی که کشور وارد پیک سویه امیکرون شود ممکن است محدودیت‌هایی را در نظر بگیرد.

وی با اشاره به پوشش ۲۵ درصدی نوبت سوم واکسن کرونا در کیش، گفت: ساکنان و گردشگران به محض فرا رسیدن نوبت سوم برای تزریق واکسن به تالار شهر مراجعه کنند.

دکتر رضانیا افزود: واکسیناسیون در تالار شهر کیش همه روزه به جز روز‌های تعطیل از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵ انجام می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین کیش ویروس کرونا اومیکرون واکسن کرونا دوز سوم واکسن واکسیناسیون مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت وارد کانال افزایشی شد

به گزارش تابناک، بهای معاملات آتی هر بشکه نفت برنت دریای شمال با 5 سنت یا 0.06 درصد افزایش به 88.47 دلار رسید و هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با 8 سنت یا 0.1 درصد افزایش 83.44 دلار معامله شده است.

به گفته منابع بازار با استناد به آمار موسسه امریکن پترولیوم، ذخایر نفت خام آمریکا در هفته منتهی به 19 آوریل 3.237 میلیون بشکه کاهش یافت. این در حالی است که شش تحلیلگر در نظرسنجی رویترز انتظار افزایش 800000 بشکه ای را داشتند.   معامله گران منتظر داده های رسمی ایالات متحده در مورد ذخایر نفت و محصولات هستند که قرار است امروز چهارشنبه منتشر شود. فعالیت تجاری ایالات متحده در ماه آوریل به پایین‌ترین حد در چهار ماه گذشته رسید و S&P Global روز سه‌شنبه اعلام کرد که شاخص خروجی مرکب PMI آن که بخش‌های تولید و خدمات را دنبال می‌کند، در این ماه از 52.1 در ماه مارس به 50.9 کاهش یافت.   کاهش نرخ بهره ایالات متحده می تواند رشد اقتصادی و به نوبه خود تقاضا برای نفت را در بزرگترین مصرف کننده سوخت در جهان تقویت کند. تحلیلگران همچنان بر آخرین تحولات درگیری ها در خاورمیانه متمرکز بودند، اگرچه تأثیر آن بر عرضه نفت در حال حاضر محدود است.   همچنین کارشناسان ING در یادداشتی می‌گویند: «گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که هم ایران و هم اسرائیل، عملیات‌های کنونی را علیه یکدیگر پایان یافته تلقی کرده اند و معتقدند فعلا نیازی به ادامه درگیری ها نیست.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • نفت وارد کانال افزایشی شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ