Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@14:50:43 GMT

آزمایش موشکی جدید در کره شمالی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۹۶۳۵

آزمایش موشکی جدید در کره شمالی

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ارتش کره جنوبی بامداد دوشنبه اعلام کرد که کره شمالی که طی چند روز گذشته بارها دست به آزمایش موشکی زده است، مجددا یک پرتابه ناشناس دیگر شلیک کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، براساس گزارش خبرگزاری یونهاپ، این شلیک به سمت دریای شرق انجام شده و مختصات آن و نوع موشک هنوز مشخص نیست اما کارشناسان نظامی کره جنوبی می‌گویند که این پرتابه احتمالا یک موشک بالستیک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دولت کره شمالی روز شنبه گفته بود که یگان موشکی مستقر در راه آهن این کشور، در تمرین جدید خود برای شلیک، روز جمعه دو موشک هدایت شونده تاکتیکی به هدفی در دریای شرقی پرتاب کرده است.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی (KCNA) گزارش داد که این واحد در استان پیونگان شمالی در مرز چین این رزمایش را با هدف «بررسی و سنجش مهارت و دقت» در فرایندهای عملیاتی خود برگزار کرده است.

این چهارمین آزمایش موشکی کره شمالی طی یک هفته گذشته است.

بامداد روز چهارشنبه نیز رسانه دولتی کره شمالی گزارش داد که در جدیدترین شلیک پرتابه توسط این کشور، یک موشک مافوق صوت با موفقیت آزمایش شده و بعد از ۱۰۰۰ کیلومتر پرواز، با دقت به هدف خود اصابت کرده است.

پیش از این، وزارت خارجه کره شمالی با بیان اینکه آزمایش‌های موشکی این کشور تمرینی برای دفاع از خود است، گفت تحریم‌های جدید آمریکا نشان‌دهنده نیات خصمانه واشنگتن برای انزوا و اختناق پیونگ‌یانگ است.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کره شمالی موشک بالستیک آزمایش موشکی دولت کره شمالی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت به غلاف غزه در 196 مین روز جنگ

به گزارش جماران، خبرنگار الجزیره گزارش داد که در 196مین روز از جنگ علیه غزه  آژیرهای خطر در شهر«سدیروت» و چندین شهرک غلاف غزه به صدا در آمدند.

شبکه 13 تلویزیون اسرائیل نیز گزارش داد که گنبد آهنین یک موشک که از غزه به سمت سدیروت شلیک شده بود را رهگیری کرد.

 

دیگر خبرها

  • کره‌‌شمالی موشک کروز فوق‌بزرگ آزمایش کرد
  • (تصاویر) آزمایش موشکی کره شمالی در وسط جاده!
  • (عکس) آزمایش موشکی کره شمالی در وسط جاده!
  • کره‌شمالی آزمایش موشکی جدیدی انجام داد
  • هشدار فوری درباره وقوع شورش سراسری در آمریکا/ اعلام جزئیات جدید از حمله به پایگاه حشدالشعبی/ آزمایش یک «کلاهک فوق‌العاده بزرگ» موشک از سوی کره شمالی/ هشدار دبیرکل سازمان ملل درباره تشدید تنش‌ها در خاورمیانه
  • کره شمالی باز هم تسلیحات جدید رونمایی کرد
  • آزمایش یک «کلاهک فوق‌العاده بزرگ» موشک از سوی کره شمالی
  • کره شمالی بار دیگر آزمایش موشکی انجام داد
  • (ویدئو) آزمایش یک موشک قاره‎پیمای جدید در کره شمالی
  • حمله موشکی مقاومت به غلاف غزه در 196 مین روز جنگ