Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@18:07:59 GMT

طارمی؛ هم چنان موثرترین بازیکن پورتو

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۹۷۵۵

طارمی؛ هم چنان موثرترین بازیکن پورتو

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هم چنان موثرترین بازیکن تیم پورتو در لیگ برتر پرتغال بشمار می رود. 

به گزارش "ورزش سه"، درشبی که پورتو با نتیجه 4-1 تیم بلننسز را شکست داد مهدی طارمی زننده یکی از گل های تیم پیروز بود و با این گل شمار گل های خود را به عدد 10 رساند. او در جدول گلزنان لیگ برتر پرتغال بعد از داروین مهاجم بنفیکا که تا به این جای کار 14 گل زده، دیاز همبازی خود در تیم پورتو با 13 گل زده و ناوارو مهاجم تیم ژیل ویسنته با 13 گل زده نفر چهارم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه موتور گلزنی او در هفته های اخیر روشن شده به نظر می رسد در هفته های آتی شانس زیادی برای صعود در جدول گلزنان لیگ برتر پرتغال خواهد داشت و پورتو این شانس را پیدا می کند با گلزنی های مهدی طارمی دوباره تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر پرتغال شود. 

 

18 هفته از مسابقات لیگ برتر پرتغال سپری شده و پورتو با با 48 گل زده و 50 امتیاز صدرنشین بازی ها بشمار می رود. هم اکنون بنفیکا تهاجمی ترین تیم لیگ برتر پرتغال به حساب می آید به این خاطرکه در 18 هفته سپری شده از بازی ها دو گل بیشتر نسبت به پورتوو به ثمر رسانده است. فصل گذشته این تیم پورتو بود که با 76 گل زده عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار داشت. 

 

و اما شمار خلق موقعیت گل توسط مهدی طارمی به عدد 6 رسیده است. بدین معنی که مهدی طارمی در 16 گل از 48 گل تیم پورتو تا هفته 18 بازی ها نقش مستقیم داشته است و به همین خاطر تاثیرگذارترین بازیکن تیم پورتو بشمار می رود. در تیم پورتو فابیو و ادمیلسون هر کدام 7 پاس گل داده اند و مهدی طارمی با 6 پاس گل بعد از این دو بازیکن بهترین عملکرد را در تیم پورتو داشته است. به واقع اینروزها مهدی طارمی در پورتو مهاجمی است که هم گل می زند و هم گل می سازد.

 

مهدی طارمی پورتو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو لیگ برتر پرتغال مهدی طارمی تیم پورتو گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهدی طارمی پورتو را از رسوایی نجات داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، با گلزنی در دقایق پایانی بازی مقابل فامالیکائو، از سومین شکست پیاپی تیمش در لیگ برتر پرتغال جلوگیری کرد و مانع از ثبت یک رسوایی بزرگ شد.

در دیداری از هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال، پورتو در استادیوم خانگی خود میزبان فامالیکائو بود. این بازی تا دقیقه 82 با نتیجه 2-1 به سود فامالیکائو دنبال می‌شد، اما طارمی با گلزنی در این دقیقه، پورتو را از شکست نجات داد و این بازی را به تساوی 2-2 کشاند.

روزنامه اوجوگو در شماره امروز خود، تصویر اصلی خود را به مهدی طارمی اختصاص داده و با تیتری درشت نوشت که مهاجم ایرانی، از یک رسوایی بزرگ جلوگیری به عمل آورده است.

منظور اوجوگو از این تیتر، فرار پورتو از سومین شکست پیاپی در رقابت‌های لیگ برتر بوده است. پورتو پیش از این برابر تیم‌های استوریل پرایا و ویتوریا گیمارش شکست خورده بود و در صورت باخت به فامالیکائو، هت‌تریک باخت‌های متوالی خود را ثبت می‌کرد.

گل طارمی در دقایق پایانی بازی، مانع از ثبت این رکورد منفی برای پورتو شد و این تیم را از یک رسوایی بزرگ نجات داد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895272

دیگر خبرها

  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟
  • عکس| مهدی طارمی پورتو را از رسوایی نجات داد
  • واکنش سایت پرتغالی به گلزنی طارمی برای پورتو
  • طارمی- کارشناسان داوری پرتغال اضافه‌کار می‌گیرند!
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • سایت پرتغالی: ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • بازتاب گلزنی مهدی طارمی در سایت پرتغالی
  • مهدی طارمی از روی نیمکت بلند شد و به داد پورتو رسید
  • فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی
  • (عکس) مهدی طارمی سرانجام در پورتو آفتابی شد