Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@09:50:02 GMT

مدارس زنجان تعطیل شد/فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۹۸۴۴

مدارس زنجان تعطیل شد/فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با توجه به هماهنگی با مدیریت بحران استانداری زنجان، در پی تدوام بارش برف و برودت هوا، همه مدارس استان در  هر سه مقطع در نوبت صبح روز دوشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰، فعالیت آموزشی خود را به صورت مجازی و در بستر شاد برگزار خواهند کرد.

لازم به ذکر است مدارسی که امتحانات نهایی دارند، شامل تعطیلی نبوده و این امتحانات مطابق برنامه اعلام شده، برگزار خواهد شد و در ضمن امتحانات داخلی دانش‌آموزان به زمان دیگری موکول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیرو اطلاعیه صادره از سوی استانداری زنجان ادارات استان نیز با دو ساعت تاخیر شروع خواهند شدو آغاز فعالیت ادارات امروز از ساعت ۹ خواهد بود.

گفتنی است، بارش نعمت الهی که از عصر دیروز در استان زنجان آغاز شده همچنان در برخی مناطق ادامه دارد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز برف بارش تعطیلی تاخیر ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس

به گزارش «نماینده»، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش خواستار انجام برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شد.

‌متن نامه منادی‌ سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس به صحرایی وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر صحرایی
وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم
احتراما همانگونه که مستحضرید نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش انسان‌های خدوم و زحمتکش و بی‌ادعایی بوده ولی متاسفانه حقوق این قشر زحمتکش پایین‌ترین حقوق در بین کلیه کارکنان دولت می‌باشد. این نیروها همزمان مسئولیت ارائه خدمات و پذیرایی از معلمان و دانش‌آموزان، نگهبانی و حفاظت از مدرسه و پشتیبانی تاسیسات آن را بر عهده دارند. غفلت از وضعیت این عزیزان به ویژه وضعیت معیشتی و حقوق دریافتی نه تنها ظلم فاحش به این قشر زحمتکش و بی‌ادعاست، بلکه ضرر و زیان جبران ناپذیری به اموال دولتی را در بر خواهد داشت.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید هر چه سریعتر در جهت تکریم و ارج نهادن به زحمات این قشر فداکار و برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی آنها، اقدامات موثر کارسازی انجام گردد.

دیگر خبرها

  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر
  • به فرهنگ نماز جماعت در ادارات توجه شود
  • تغییر ساعت کار ادارات باید در هیئت دولت تصویب شود
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها اشکالی در ارتباط با بازار‌های جهانی وارد نمی‌کند