Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه گفت: باید برای فرهنگ سازی و تقویت تمدن اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تلاش موثری داشته باشیم.

به گزارش گروه استانهای خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز گفت: حضور اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم مایه افتخار است و دانشگاهیان همواره در امور مختلف فرهنگی ایفای نقش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بسیاری نعمت‌ها را داریم، اما آن‌ها را نمی‌بینیم و قدرشان را نمی‌دانیم و هر دم و بازدم ما نعمت است که باید شاکر آن باشیم، اضافه کرد: انقلاب اسلامی رسالت بزرگ احیای اسلام را در دوره معاصر بر دوش گرفت و کتب اسلامی و تمدن اسلامی سال‌ها قبل وارد اروپا نیز شده است.

حجت الاسلام رستمی، اسلام را تمدن غالب دانست و بیان کرد: تمدن اسلامی حاوی سبک زندگی و مفاهیم جدید بوده است و به جهان معرفی شده و مولفه‌های این تمدن متعدد هستند، اما محوری‌ترین نگاه تمدن اسلام برخورداری از نگاه معنوی است در حالیکه تمدن غربی تنها نگاه مادی دارد.

وی عنوان کرد: مشغول شدن به بندگی خدا و برخورداری از اخلاص و صداقت در امور، موفقیت واقعی در پی خواهد داشت و موجب برکت در دانش، علم و فرهنگ می‌شود.

حجت‌الاسلام نیکخو،مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز هم گفت: این دانشگاه در ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی نقش مهمی ایفا می‌کند.

حجت‌الاسلام نیکخو ادامه داد: دانشگاه شیراز در ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی نقش مهمی می‌تواند ایفا کند و در این مسیر به همدلی هیئت رئیسه، مدیران، اساتید، دانشجویان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز است.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را داریم که بستر علمی دانشگاه‌ها در تحقق آن نقش مهمی دارد.

مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز افزود: سرپرست دانشگاه شیراز خوشبختانه مزین به فضل معنوی، علمی و مدیریتی هستند و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز نیز همواره منشا امور مطلوبی در حوزه‌های مختلف است که نشان از این تعامل مطلوب است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دانشگاه شیراز وزارت علوم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز حجت الاسلام تمدن اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان با عفو رهبری

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان از عفو و تخفیف مجازات ۱۰ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهدی طیبی روز شنبه بیان کرد: 10 نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان به مناسبت عید سعید فطر با عنایت و دستور مقام معظم رهبری مورد عفو قرار گرفتند.

وی افزود: اسامی این افراد با دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.

 مقام معظم رهبری با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 2 هزار و 127 نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی در کشور موافقت کردند که 100 نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد/ ثابت شد قدرتشان پوشالی است
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»
  • بیانیه دفتر نهاد دانشگاه‌های استان اردبیل در پی حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی‌های سیاسی در خاورمیانه ورود خواهد کرد
  • مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری: ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • پاسخ نظامی ایران به اسرائیل، عید عزت است
  • عفو رهبری برای محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان
  • آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان با عفو رهبری