Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که هیچ مخالفتی با برگزاری اردوی‌های خارجی وجود ندارد، گفت: اگر شرایط اقتصادی باشگاه‌ها اجازه دهد محدودیتی در این موضوع نیست و پس از اخذ مجوز شورای برون مرزی می‌توانند در این خصوص اقدام کنند.

حسین شریفی  در خصوص نامه فدراسیون فوتبال به باشگاه‌های لیگ برتری و ممنوعیت برگزاری اردوی خارج از کشور در نیم فصل، تاکید کرد: هر گونه اعزام شامل اردوهای فردی، تیمی و باشگاهی به خارج از کشور مانند گذشته نیازمند شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان است و پس از اخذ مجوزهای لازم هیچ محدودیت و ممنوعیتی در این میان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این قانون و شرایط، مربوط به امروز نیست و از گذشته متداول بوده است، فدراسیون فوتبال نظرش این بود که دوباره به باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی این مساله را یادآوری کند که حداقل ۲۰ روز قبل از اعزام به شورای برون مرزی و فدراسیون اعلام کنند چرا که شورای برون مرزی هر دو هفته یک بار تشکیل می‌شود و برای دریافت مجوزهای لازم باید در زمان مقتضی اقدام کرد تا مشکلی به وجود نیاید.

سخنگوی فدراسیون گفت: در غیر این صورت و در شرایطی که تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی این ضوابط را رعایت نکنند در صورت بروز هر گونه مشکل، عواقب آن متوجه خود آنها خواهد بود و فدراسیون فوتبال هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

شریفی یادآور شد: اعلام مجدد این بخشنامه به باشگاه‌ها تنها به دلیل یادآوری بود اما به نظر می‌رسد ابهاماتی در خصوص آن به وجود آمده که به این وسیله رفع ابهام می‌شود.

پس از اطلاع‌رسانی فدراسیون فوتبال و با توجه به برنامه اردوی خارجی تیم فوتبال استقلال تهران این شائبه به وجود آمد که فدراسیون فوتبال با اعزام و برپایی اردوی باشگاه استقلال در خارج از کشور مخالف است.

مسئولان باشگاه استقلال در صدد هستند به پیشنهاد فرهاد مجیدی اردوی این تیم را در یکی از کشورهای امارات یا قطر برپا کنند.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شورای برون مرزی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان یزد گفت: استان یزد از نظر ضریب نفوذ بیمه جایگاه اول را در کشور داراست و این امر نشان می‌دهد سطح فرهنگ مردم استان یزد در بحث بیمه‌ای بالا است.

روح الله حیدری در حاشیه شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به منظور همکاری و همراهی همه شرکت‌های بیمه‌ای در استان جهت ارائه بهتر خدمات بهینه بیمه‌ای به شهروندان یزدی جلسه سندیکای شرکت‌های بیمه در استان یزد شکل گرفت و در آن حول محور کارگروه‌های متعدد بحث و تبادل نظر شد و پیشنهادات خوبی نیز مطرح گردید.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در سال جدید خدمات بهتری را به مردم استان یزد ارائه دهیم خاطر نشان کرد: در طی سال‌های اخیر در استان یزد متأسفانه شاهد بلایای طبیعی هستیم، در این بین برخی از مردم و اهالی شهرها و روستاها فاقد بیمه‌نامه منازل مسکونی و اماکن تجاری خود هستند که در بلایای طبیعی دچار گرفتاری می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان تصریح کرد: شاهد این هستیم که پس از خسارت‌های وارده مردم به دستگاه‌های حمایتی مراجعه دارند و این معضلی برای مردم فاقد بیمه شده است.

حیدری افزود: لازم است با هماهنگی‌های بیشتر به مردم جهت تهیه بیمه نامه‌ها اطلاع رسانی شود تا بتوانند در زمان خسارت از شرکت‌های بیمه‌ای مطالبه کنند.

وی تاکید کرد: به جهت تحقق این امر انتظار است تا مدیران استان همکاری و کمک داشته باشند تا شرکت‌های بیمه‌ای بتوانند در راستای خدمات مؤثر واقع شوند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان گفت: یکی از اقداماتی که شرکت‌های بیمه‌ای انجام می‌دهند و در طی سال‌های گذشته آن را تقویت کردند بیمه‌های بازنشستگی به کمک بیمه‌های تجاری است، لذا توصیه ما به مردم استفاده از پارامترهای بیمه‌ای در این خصوص در شرکت‌های بیمه است.

حیدری با بیان اینکه استان یزد از نظر ضریب نفوذ بیمه جایگاه اول را در کشور دارد ادامه داد: این امر نشان می‌دهد سطح فرهنگ مردم استان یزد در بحث بیمه بالا است و این جای خوشحالی و تبریک به مردم استان دارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم تا با پوشش گسترده بیمه در استان در زمان حوادث، خسارت کمتری به مردم وارد شود و خسارت‌ها تا حدی جبران شود.

کد خبر 747129

دیگر خبرها

  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قایدی
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم