Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فضل الله رنجبر» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: از شب گذشته تاکنون در بخش های کوزران، ماهیدشت و سرفیروزآباد ارتفاع برف به بیش از ۳۰ سانتی متر رسیده است.

وی افزود: با تلاشی که نیروهای راهداری از صبح امروز داشتند تمام راه های اصلی و فرعی شهرستان اکنون باز هستند و تردد در آنها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه عنوان کرد: بخش از راه های منتهی به روستاها در بخش سرفیروزآباد مسدود هستند که با تلاش نیروهای راهداری تا ظهر امروز بازگشایی می شوند.

رنجبر با اشاره به اینکه برق تعدادی از روستاهای شهرستان نیز قطع شده است، یادآور شد: نیروهای اداره برق اکنون در حال برطرف کردن مشکل هستند تا هرچه زودتر برق روستاها وصل شود.

بارش برف در کرمانشاه ادامه دارد

اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اعلام کرد: سامانه بارشی حاکم بر جو منطقه، تا پنج شنبه هفته جاری جو استان را تحت تاثیر خواهد داشت و امواج حاصل از این سامانه که با شارش جریانات سرد شمالی همراه می شوند؛ طی امروز و فردا و همچنین در روز پنج شنبه به تناوب سبب وزش باد و بارش باران و برف در سطح استان خواهند شد.

براساس اعلام هواشناسی بارندگی که از بعدازظهر روز یگشنبه آغاز شده تا بعدازظهر امروز (دوشنبه) نمود بیشتری داشته؛ علاوه بر نواحی سردسیر، در مناطق معتدل نیز بتدریج به شکل برف مشاهده می گردد.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: پیش بینی می شود؛ بارش برف بخصوص در نواحی شمالغرب (اورامانات) و حتی مناطق سردسیر و معتدل نیمه غربی استان نسبتاً سنگین باشد. همچنین دمای هوا از روز سه شنبه تا پایان هفته بصورت محسوسی کاهش می یابد؛ بطوریکه شاهد یخبندان در غالب نقاط استان خواهیم بود.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: انتظار می رود؛ در مدت یاد شده حداقل دمای شبانه به طور غالب، در مناطق گرمسیری بین۱ تا ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر، در مناطق معتدل بین ۵ تا ۸ درجه زیر صفر و در مناطق سردسیر بین ۸ تا ۱۲ درجه زیر صفر به ثبت برسد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۲ هزار و ۵۹۰ روستا و ۳۴ شهر دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف کرمانشاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفرهای غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • بارش‌های فراوان در اردیبهشت؛ احتمال سیلاب در این مناطق