Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردلان محمدپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان مهاباد با ثبت این میزان بارش در ۲۴ ساعت گذشته پس از شهرهای پیرانشهر با ۷۵، سردشت با ۵۷ و اشنویه با ۴۸ سانتی متر بیشترین میزان بارش را در آذربایجان غربی به خود اختصاص داده است.

وی گفت: ارتفاع برف در برخی مناطق کوهستانی مهاباد از جمله "سولغه" یک متر، "کله کاوی" ۷۰ و "سیاقول"  ۶۰ سانتی متر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره هواشناسی مهاباد اضافه کرد: این سامانه بارشی قوی که از نوع شرق مدیترانه است تا اواخر امروز در منطقه فعال خواهد بود و از شدت بارش برف به تدریج کاسته می شود. 

وی حداقل و حداکثر دمای هوای این شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته را به ترتیب ۶ و ۵ درجه زیر صفر اعلام کرد و ادامه داد: میزان دمای امروز این شهرستان در مقایسه با دیروز ۵ درجه کاهش یافته است و پیش بینی می شود با عبور این سامانه از منطقه از فردا شاهد افت دما به میزان ۶ تا ۱۳ درجه در منطقه باشیم.

به گزارش ایرنا، بارش شدید برف در شهرستان مهاباد از روز گذشته آغاز و همچنان ادامه دارد؛ این بارش ها موجب کندی تردد در محورهای برون شهری شده و رفت و آمد مردم را نیز در خیابان ها و معابر عمومی با مشکلاتی مواجه ساخته است.

خشکسالی های اخیر و کاهش میزان بارش برف و باران موجی از نگرانی را در میان مردم و مسوولان این شهرستان بوجود آورده بود که با بارش های سال زراعی جاری بارقه ای از امید و شادی در دل مردم این خطه بوجود آمده است.

برچسب‌ها راهداری زمستانی آذربایجان غربی بارش برف برف و یخ سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری زمستانی آذربایجان غربی بارش برف راهداری زمستانی آذربایجان غربی بارش برف برف و یخ سازمان هواشناسی میزان بارش بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم

شهرستان بروجرد یکی از شهر‌های زیبا و سرسبز استان لرستان است که در منطقه کوهستانی زاگرس قرار گرفته و مرکز آن شهر بروجرد است. در دومین ماه از فصل بهار این شهرستان با بارش باران همراه شد و موجب لطافت آب و هوای این منطقه شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

 

بیشتر بخوانید:

بارش باران و جاری شدن سیلاب در درگهان به وقت بهار + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • خسارت سیل به قشلاق ذاخر شهرستان اهر
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • بارش‌های جنوب کشور در تابستان هم ادامه خواهد داشت
  • افزایش 5 برابری کاشت کلزا در مهاباد
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • میزان جوجه ریزی در مازندران از ۱۷ میلیون قطعه گذشت
  • افزایش ۲ برابری روکش آسفالت در نطنز
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در گندمزارهای منطقه