Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سبزه زاری به خبرنگار مهر اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواسط وقت فردا فعالیت سامانه بارشی را در خوزستان نشان می‌دهد که به تناوب سبب رگبار باران همراه با رعد و برق، وزش بادهای متوسط گاهی شدید به ویژه در مناطق شمال، شمال شرق و شرق استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این سامانه میز سبب بارش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات استان خواهد شد، خبر داد: به علت ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی به ویژه از فردا تا اوایل هفته آینده روند کاهش دما مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: از فردا صبح به بعد کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما و احتمال یخزدگی سطح زمین در اغلب نقاط استان وجود دارد.

سبزه زاری افزود: همچنین تا اواخر هفته به علت برودت هوا و رطوبت مناسب وقوع پدیده مه بویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در شبانه روز گذشته آغاجاری با ۲۰.۸ و ایذه با ۲ سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده و در همین مدت نیز حداکثر دمای اهواز به ۲۰.۴ و حداقل به ۵.۷ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 5401858

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد سبزه زاری هواشناسی خوزستان کاهش دما تغییرات جوی سامانه بارشی بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه برف و کولاک بارش باران آمار کرونا تعطیلی مدارس سیلاب ایلام گرگان عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

یاسر اشتاد کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش پراکنده باران از فردا، گفت: طبق الگو‌های هواشناسی روز شنبه به صورت موقت بارندگی قطع شده و روز‌های یکشنبه و دوشنبه بارش‌های رگباری دوباره مناطق را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته بارشی در استان گزارش نشده، افزود: افزایش دما بین ۲ تا ۳ درجه سانتی‌گراد نیز برای پایان هفته پیش بینی می‌شود.

اشتاد با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مرکز استان دمایی بین ۸ تا ۲۳ درجه سانتی‌گراد داشت، اضافه کرد: شهرستان تکاب با دمای مثبت یک درجه سرد‌ترین و شهرستان پلدشت با دمای مثبت ۲۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا
  • هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری