Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی استان اظهار کرد: در حال حاضر بارش سنگین برف در برخی مناطق استان ادامه دارد و این امر موجب افزایش تعداد راه‌های مسدود شده در استان می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات راهداری هم اکنون راه ارتباطی ۳۷۴ روستای استان بر اثر بارش برف و کولاک مسدود است و راهداران در تلاش برای بازگشایی راه‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری ادامه داد: با تلاش قابل توجه راهداران و اهتمام برای بازگشایی مسیرها که حتی در برخی مسیرها به ۲ یا سه بار نیز می‌رسید، طی ۲۴ ساعت گذشته با وجود بارش سنگین برف، دهها روستا بازگشایی شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بارش برف در برخی نقاط آذربایجان غربی به ویژه مناطق شمالی استان ادامه دارد و همین امر احتمال مسدود شدن برخی مسیرهای روستایی را نیز افزایش می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: مسافران فقط در صورت لزوم وارد جاده شوند و در این صورت نیز تمام موارد ایمنی را رعایت کرده و زنجیر چرخ، جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشند.

بارش باران و برف از روز جمعه در مناطق شمالی و جنوبی آذربایجان غربی آغاز شده و همچنان در برخی نقاط ادامه دارد.

پیش بینی می‌شود، بارش برف در استان تا اواخر هفته به صورت متناوب ادامه داشته باشد.

کد خبر 5401880

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جاده برفی بارش برف بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه برف و کولاک بارش باران آمار کرونا تعطیلی مدارس سیلاب ایلام گرگان عکس استانها آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین همه معادلان رژیم صهیونیستی را بر هم زده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام میثم فیاضی، ادامه داد: ماه مبارک رمضان را به تازگی پشت‌سر گذشته‌ایم، بنابراین بنده‌‌های ناب خداوند متعال در بهترین شرایط و حالات روحی قرار دارند و به واسطه انس با خداوند متعال توانسته‌اند به حد بالایی از نورانیت و معنویت دست پیدا کنند بنابراین باید تلاش شود حالت و شرایط فعلی همواره حفظ و تقویت شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن تبریک این روز به مردم انقلابی و شهیدپرور استان، همه تصمیمات و اقدامات حضرت امام خمینی(ره) را معجزه‌گونه دانست و ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) براساس دوراندیشی که داشته‌اند نسبت به تاسیس سپاه، نام‌گذاری روز ارتش، روز جهانی قدس و ... مبادرت کردند که برکات این تصمیمات متعالی را امروز شاهد هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون درصدد هستند که اقتدار کشورمان را بشکنند و ما را شکست دهند، ادامه داد: سربازان جان برکف انقلاب اسلامی برای مبارزه با ظلم و استکبار برپا خاسته‌اند و هرگز اجازه نمی‌دهند به کشور ما گزندی وارد شود.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه، رژیم جعلی صهیونیستی ماه‌ها است حملات و جنایت‌ها را در فلسطین و نوار غزه شدت بخشیده است و اشتباه بزرگ دیگری مبنی بر حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را مرتکب شد، اضافه کرد: با این سری اقدامات اسراییل درصدد است که بر شکست‌های اخیر خود سرپوش بگذارد.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه نسل‌های جدید فلسطینی همه معادلات اسراییل را به هم زده است، اضافه کرد: نتانیاهو برای نخستین بار اعلام کرده است فاجعه بزرگی برای این رژیم رخ داده پس اسراییل در حال فروپاشی است و این مسیر راه برگشت ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن یادآوری بیانات حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر «آمریکا شیطان بزرگ است»، گفت: آمریکا مطلع است اگر اسرائیل وجود نداشته باشد منطقه را از دست خواهد داد پس روز به روز بیشتر از آن حمایت می‌کند و مدام به نفع این رژیم آراء سازمان ملل متحد را وتو می‌کند.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در 8 ماه گذشته نتوانسته حریف شبه‌نظامیان «حماس» شود، اضافه کرد: پس هرگز این رژیم جعلی و کودک‌کش نخواهد توانست در مقابل جهان اسلام کاری از پیش ببرد و مقابل امت اسلام ایستادگی کند.

 

وی با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهید تهرانی‌مقدم و شهدای دیگری همچون ایشان ایران اسلامی را به اقتدار عظیمی رساندند، ادامه داد: برخی به اشتباه «دوره دوره گفتمان است نه موشک‌ها» را شعار خود کرده بودند، حال آنکه تنها با تسلیحات جنگی می‌توان مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

دیگر خبرها

  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • بارش‌ها در آذربایجان غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • فلسطین همه معادلان رژیم صهیونیستی را بر هم زده است
  • (ویدئو) بازگشایی راه‌های مسدود سیستان و بلوچستان تا ۱۰ روز آینده
  • افزایش بارش‌ها در آذربایجان‌ غربی