Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 در استان برای هفتمین روز متوالی به صفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان در این باره اظهارداشت: با ابتلای 32 بیمار جدید به کرونا تعداد افراد بستری استان به 105 نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته خوشبختانه هیچ بیماری بر اثر کرونا فوت نکرده اما تعداد بیماران بدحال به 5 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدبان یادآورشد: با تلاش بی وقفه کادر درمانی در شبانه روز گذشته تعداد 30 نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اضافه دکرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از 45 هزار و 956 نفر در بیمارستانهای استان بستری شدند و تحت مداوا قرار گرفتند و متاسفانه تعداد فوتی ها نیزبه 2 هزار و 684 نفر رسیده است.

دیدبان اظهارداشت: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 125 هزار و 913 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز 21 هزار و 820 نفر ثبت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین تاکنون 37 هزار و 127 نفر از بیمارستان های استان ترخیص شده اند.

دیدبان در مورد وضعیت واکسیناسیون استان هم گفت: تاکنون 93.80  درصد جمعیت 12 تا 18 سال استان نوبت اول و 77.06  درصد هر دونوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: همچنین 94.66 درصد جمعیت بالای 12 سال دز اول واکسن و 84.48 درصد جمعیت دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

به گفته دیدبان تاکنون 19.30 درصد جمعیت بالای 12 استان استان هر سه نوبت واکسن خود را تزریق کرده اند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دانشگاه علوم پزشکی ویروس بیمارستان واکسیناسیون علوم پزشکی قزوین درصد جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان


به گزارش خبرگزار ی صدا و سیمای مرکز زنجان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران، نرخ تورم سالانه این استان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۱ برابر ۴۴.۶ درصد بود که در سال ۱۴۰۲ حدود ۶ درصد کاهش یافت.

محمدی افزود:نرخ تورم سالانه استان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ برابر ۳۸.۷ درصد بود و زنجان، ششمین استان با نرخ تورم سالانه پائین در کشور بوده و در بین استان‌های همجوار کمترین نرخ تورم را داشته است.

وی با بیان اینکه در تورم نقطه به نقطه نیز زنجان جزو استان‌های دارای نرخ پایین قرار گرفت، تصریح کرد: نرخ تورم نقطه به نقطه به این معناست که خانوار‌های استان به طور میانگین در سال گذشته ۲۷.۲ درصد بیشتر از اسفند ۱۴۰۱ برای خرید یک مجموعه کالا و خدمات یکسان هزینه کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان به فرآیند و ساز و کار محاسبه نرخ تورم اشاره کرد و گفت: برای محاسبه نرخ تورم از اطلاعات جمع آوری شده از قیمت ۴۷۵ قلم کالا و خدمت در قالب ۱۲ گروه اصلی از طریق اجرای طرح‌های شاخص قیمت مصرف کننده شهری، روستایی و اجاره بها استفاده می‌شود.

محمدی اضافه کرد : بر اساس داده‌های منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ تورم سالانه ۱۴۰۲ مربوط به استان یزد با ۵۰.۴ درصد و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۳۵.۹ درصد بود.

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان
  • قهجاورستان کجای اصفهان است؟
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • روز اهمیت به بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters + پوستر و آمار