Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان بروجرد گفت: تمام مسیرهای روستایی این شهرستان که مسدود شده بودند بازگشایی شده‌است و هیچ مشکلی برای تردد وجود ندارد. - اخبار استانها -

مجید منعمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهار داشت: در جلسه‌ای که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد قرار بر این است که کمیته بحران بروجرد با کمک و همراهی سایر ارگان‌ها به‌صورت آماده‌باش درآمده و  کلیه تجهیزات و امکانات خودرویی نیز در نقاط بحران‌خیز مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعدادی از مساجد  بروجرد به‌منظور جلوگیری از ایجاد بحران در زمان بارش سنگین برف به‌همت  اداره اوقاف برای اسکان کسانی که در راه مانده و مسافر هستند تجهیز شده‌است.

راه‌های مسدود شده بر اثر سیل در خراسان رضوی بازگشایی شدجاده ارتباطی منطقه "لبد" و گردنه "شاه‌منصوری" در استان چهارمحال و بختیاری بازگشایی شدمحور کنارک ـ جاسک بازگشایی شد

فرماندار بروجرد عنوان کرد: اداره راهداری جاده‌های برون‌شهری را پاک‌سازی کرده و در حال حاضر کلیه مسیرها باز است، هم‌چنین تردد به سهولت در حال انجام است.

وی بیان کرد: تمام مسیرهای روستایی بروجرد که مسدود شده بودند بازگشایی شده‌است و هیچ مشکلی برای تردد وجود ندارد، هم‌چنین در نقاط شهری نیز شهرداری بروجرد نیز کلیه خیابان‌ها و مسیرهای داخلی شهر را پاک‌سازی خواهد کرد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: پادگان مهندسی و تیپ 411 این شهرستان قرار شده‌است که مسیر آبسرده و روستاهای آن منطقه را بعد از بارش سنگین برف پاک‌سازی کند.

منعمی تأکید کرد: هم‌چنین جمعیت هلال‌احمر نیز خدمات‌رسانی جاده‌ای و رسیدگی به در جاده مانده‌ها و تصادفات را در نظر دارد و برای این منظور  امدادگران و آمبولانس‌های هلال‌احمر آماده و مجهز شده‌اند.

وی افزود: کلیه امکانات و تجهیزات در نظر گرفته شده برای مقابله با بحران آماده است و همه نیروها نیز  پای کار هستند، اگر مشکلی به‌وجود آمد سریع وارد عمل خواهند شد.

فرماندار بروجرد گفت: از همشهریان عزیز تقاضا دارم حتی‌الامکان از سفر کردن اجتناب کنند و اگر سفری ضروری دارند، کلیه امکانات از جمله زنجیرچرخ و مواد غذایی خشک و البسه گرم همراه داشته باشند.

انتهای پیام / 645

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

امداد رسانی به مردم در سطح شهر و روستاهای اطراف شهرستان جاسک به طور بی وقفه توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • وضعیت آبگرفتگی در روستاهای لیردف از شهرستان جاسک
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • طاهری: سرانه پزشک متخصص تناسبی با جمعیت کشور ندارد
  • قطع‌برق و مسدودشدن راه روستاهای سیستان و بلوچستان
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد
  • تکمیل مرحله نخست ساخت بندر گردشگری چمخاله