Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار سید ضیاء الدین حُزنی روز دوشنبه در آئین افتتاح ۶۵۰ منزل مسکونی مددجویی و اهدای ۴۵۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند و جوان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در سپاه فتح رده های مختلفی دست به دست هم دادند تا این خدمات انجام شود گفت: تا امروز در استان چهار هزار و ۵۸۳ پروژه عمرانی و ۹ هزار و ۲۶۵ پروژه غیر عمرانی جمعا ۱۳ هزار و ۸۴۸ پروژه با اعتبار ۲۶۲ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساخت درمانگاه، سرویس های بهداشتی، مسکن مدد جویی و بهزیستی، ساخت مساجد، حوزه های علمیه، مصلی، دارالقرآن، مدارس، توسعه آب شرب، چاه کشاورزی ،یادمان شهدا از جمله پروژه های عمرانی است.
 وی با بیان اینکه اهدای جهیزیه نیز کار غیر عمرانی است ابراز امیدواری کرد: در سال جدید نیز آنقدر کار شود که رضایت مردم بیش از گذشته باشد.
سردار حزنی با اشاره به قرار داد با کمیته امداد در بحث  ساخت خانه های نیازمندان گفت: در این قرار داد ساخت ۱۰هزار و ۶۰۰ مسکن مددجویی مد نظر بود که قرار شد در فاز اول  ۴هزار و ۱۰۳ و در فاز دوم ۶ هزار و ۵۰۳ خانه ساخته شود که سهم کهگیلویه و بویراحمد از این ساختمان ها   ۶۴۹ واحد بود.
 وی با اشاره به صعب العبوری مسیر برخی روستا ها و شهرها گفت: با وجود افزایش قیمت مصالح ،شیوع کرونا وقوع چند سیل و زلزله و ساخت جاده  دربرخی نقاط، کار تعطیل نشد تا هرچه سریعتر مردم خدمات دریافت کنند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در شمال غرب،باید یک گردان مسلح، ۴۵ روز نگهبانی می دادند که  ۲ واحد خانه ساخته شود.
سردار حُزنی افزود: در حالی که برای ساخت  هر خانه ۴۲ میلون تومان اعتبار دریافت کرده بودیم، خانه ها بیش از ۱۰۰ میلیون برای ما تمام می شد.
وی با تاکید بر اینکه املاک تحویلی کمیته امداد مشکلات  مختلفی از جمله ارثی داشتند افزود: گاهی با بالگرد سیمان و مصالح می بردیم و با وجود تمام مشکلات کار انجام شد وانجام کار در چنین شرایطی الهی و ارزشمند است.

سردار حزنی تاکید کرد : در کهگیلویه و بویراحمد کارهای نشدنی باید به شدنی تبدیل شوند چرا که این عمل ارزشمند است .
وی با اشاره به حدف ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: در هر تصمیم و اقدامی باید حواسمان به مردم باشد که مشکلات آنها را با مدیریت حل کنیم.

سردار حزنی افزود: در بحث محرومیت زدایی باید با همدیگر کار کنیم زیرا کار کردن با همدیگر یک هنر است.
مشاور فرمانده سپاه انقلاب اسلامی گفت:وظیفه سپاه دفاع از امنیت پایدار است اما بر اساس منویات رهبر انقلاب که گفتند سپاه باید حواسش به مردم باشد ، همیشه در کنار همه دولت ها بودیم که عقب ماندگی ها جبران شود .
وی تاکید کرد: سپاه از مردم و با مردم است و لذا همه راهبردهای سپاه برای کمک و خدمات رسانی به مردم است. 

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد امام خمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۵۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو افزود: طی این مدت ۴۴۳ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۸ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۵۲ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۰۸ خودرو از این استان خارج شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی در استان در سیل دیروز
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت منصوب شد